rollingthunder
VWC lid
Concerto rosso!
Einde bericht
Einde bericht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had een oude batch van de disturbed, die had boeketten zo groot als het hele waaier gedeelte poeh.Geen vraag maar meer een opmerking. Ik ben afgelopen seizoen best teleurgesteld in Wolff. Zo had ik meerdere cakes die hadden gefaald ik effect (2/8 cakes van de Emperor box). Ik heb Wolff gemaild, maar geen gehoor teruggekregen.
De Obsessed stelde mij ook teleur. Het tempo leek er wel uitgehaald. Kijk mijn straatfilm maar. Dit ben ik absoluut niet gewend van Wolff. Wolff staat voor mij voor kwaliteit en dat heeft het dit jaar voor mij niet echt betekent.
Hopelijk dit seizoen beter!![]()
Inderdaad. De boeketten waren naar mijn inziens ook wat summier. Anders dan vorig jaar.Ik had een oude batch van de disturbed, die had boeketten zo groot als het hele waaier gedeelte poeh.
De road riot is dat terug te brengen in deze tijd?
Is beetje vergelijkbaar met de blinking fermatta van broekhoff. Denk dat die prachtigte kleuren in compound zeker gewaardeerd wordt, in zowel liefhebber als consu.
Dat zou geen probleem moeten zijn, zou je denken, mooi ding was datDe road riot is dat terug te brengen in deze tijd?
Zou zeker goed idee zijn. Waren top kleuren hele fijne box was dat. Schiet mij ook te binnen Color Strike had ook van die neon kleuren, kunnen zulk soort kleuren in compounds niet terug komen ?Dat zou geen probleem moeten zijn, zou je denken, mooi ding was dat
Nieuw berichtConcerto rosso!
Einde bericht
Ik verdubbel 'm en geef 'm door aan de volgende.Nieuw bericht
Concerto rosso !!!!
einde bericht
Ik ga hier ook in mee, toppertje echt nooit evenaart!Ik verdubbel 'm en geef 'm door aan de volgende.
Nmr 8, ik had hem ook! Uniek topding, bijna niet te krijgen! Als die terug komt zou top zijn!1. Om op het nostalgische pakket in te haken: Ik vond vooral de grondbloemen goed geslaagd; kunnen deze niet als los product in de originele verpakking teruggebracht worden met het bekende label?
2. Er is veel ingezet op 'kleine' cakes afgelopen jaar, zoals Las Vegas, Sinner etc. en in cakes met meer schoten in een kleiner kaliber, zoals Booster 500 en Galactus. Is dit een lijn die doorgezet wordt, of zijn er ook plannen om weer wat cakes in de categorie 200 tot 500 gram op de markt te brengen met een groter kaliber (30mm). De kleine cakes zijn geslaagd, hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar qua effect is het toch beperkt in variatie. Met een groter kaliber kan vaak net wat meer wat dat betreft.
3. Als we het dan toch over 500-grammers, oude labels of nostalgische producten hebben: Is de Panter in originele uitvoering nog terug te brengen? Dan hebben we het echt over de uitvoering zoals hij de eerste jaren was. Eventueel in een herziene uitvoering als kleine compound, formaatje Unbeatable? Denk dat menig liefhebber daar wel warm voor loopt. De schietwijze leent zich hier goed voor.
4. Komt de Decibel dit jaar weer terug?
5. Concerto Rosso.
6. Om in het thema fluit te blijven: is de 'fluit' die in Monster Ride, Mayday en Dragsters zat nog terug te brengen zonder gebruik van plastic? Zou uniek zijn in deze tijd om hier iets mee te doen. Geldt ook voor het hoge fluitje dat in bijvoorbeeld Las Vegas zat; leuke combi van fluit naar effect. Is dat iets wat nog mogelijk is in de huidige tijd? Zijn er ook kansen dat we iets dergelijk binnen nu en korte termijn terug zullen zien vanuit jullie?
7. Met de Blaster en de Big Ground Spinner hebben jullie leuk nieuw grondvuurwerk op de markt gebracht. Kunnen we dit jaar meer 'kleine' producten verwachten?
8. Dit jaar heb ik de Graffiti fontein afgestoken. Een prachtige neon-fontein in de puurste vorm. In de Familie Juweel zag ik de kleuren wel terug, maar in combinatie met verschillende andere effecten. Is het mogelijk weer een pure neon-fontein op de markt te brengen?
Zoiets zou ik ook wel willen hebben. Of een gouwe ouwe, de Concerto RossoZouden jullie zoiets kunnen maken?