Vragen aan Wolff Vuurwerk 2024/2025!

Er zijn redelijk wat omlabelingen vanuit China red bij wolff of andersom. Zou het kunnen om cakes zoals bijv de dierenlijn onder te brengen bij wolff? Bij de underground of heavy duty.

Zoals hierboven beschreven zou het erg fijn zijn als de concerto Rosso terug zou kunnen komen of de fluiters/spinners uit de oude dragsters, karusell of dergelijke.

Is het weer mogelijk om cakes als de Across the nation (7118), Air Attack (4697) terug te laten keren in het assortiment?
En kunnen we dit jaar toevallig een uitbreiding verwachten met producten met een houten krat er om een zoals de Dictator (7162) en de Artillery (7158)?

Overigens vind ik onderstaande product soort met “fluiters” er in ook wel wat voor jullie.
Wat ik persoonlijk een toffe aanvulling zou vinden.

Niet geheel origineel maar wel nieuw voor de Nederlandse markt ?!:handsup:

De Centurion. Een 20mm met een kooi burst van een 25 mm .
Ik zeg maak aub een 3 a 400 shots Centurion in te concurreren met de total Display 400 van magnum.
Ik denk dat Wolff prima zoon pareltje kan gebruiken in hun assortiment.
Ja jullie hebben de madhous,, maar het mag meer tempo.

Worden er nog nieuwe mines geimporteerd of is het nu einde tijdperk van zo,n gaaf product.

Over mines gesproken: kunnen jullie weer een of meer echte showbakken op de markt brengen met o.a. 50mm mines zoals de Unique Pyro Show of de Counter Strike?

Kunnen jullie een product zoals de Something Different aan het assortiment toevoegen? Dat vind ik zo'n geweldige box en als er nog zo'n mooie box bij zou komen met dit soort combinaties van tails en mines en dan misschien nog wat (crackling) crossettes oid erbij dan zou ik hem direct ook kopen.

Binnenkort gaan we langs in Twello, momenteel zijn de heren van Wolff in China aanwezig. Wij zullen dan al veel horen over het nieuwe seizoen en nemen alle vragen mee.

Ik ben absoluut niet van het zeuren en klagen over prijzen en roeptoeteren dat importeurs zakkenvullers zijn. Als je iets te duur vindt, koop het dan gewoon niet. Importeurs moeten ook gewoon brood op de plank krijgen.

Maar hij kan natuurlijk niet uitblijven: bij AVP zei Lucas dat de Full Assault voor €75 niet zou kunnen. Outlet heeft ‘em echter voor deze prijs in een actie gegooid. Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie :wink:

Overigens niets meer dan lof over jullie: zoals al eerder gezegd vind ik jullie echt aan de top staan van importeurs in Nederland. Hopelijk komen jullie dit jaar met een mooie showbak!

Over mines gesproken: kunnen jullie weer een of meer echte showbakken op de markt brengen met o.a. 50mm mines zoals de Unique Pyro Show of de Counter Strike?

Voor zover ik weet heeft Wolff alleen de Silver Salute als knalcake, 36 shots. Een kleinere versie van 16 shots.. of een combi met siereffect :idea: zou zeker welkom zijn :yes:

in de mayday cake zitten in volgens laatste straatfilmpjes geen crossetes meer in de waaier en in de twilight poema geen spinners meer waarom worden sommige effecten zomaar gewijzigd?
terwijl deze in de officiele videos niet gewijzigd zijn?

Back
Bovenaan