Vragen aan Schuurmans Vuurwerk

Over 2 weken gaan we weer op bezoek bij Schuurmans.
Voor de Schuurmans ""fans" de gelegenheid om je vragen te stellen hier.

nou mijn vraag aan schuurmans is: komen er nog meer nieuwe producten op de markt dan die al bekend zijn of is dit de nieuwe collectie voor dit jaar?

en doet schuurmans dit jaar wat aan de dure prijzen want ik vind het tog altijd wel jammer dat het zo duur is. ik vind namelijk dat ze wel veel moois hebben maar veel laat ik liggen omdat het tog over mijn budget gaat.

en natuurlijk leuk dat jullie weer langs gaan bij schuurmans!

Hoe gaat de Kaboom serie zich in de toekomst ontwikkelen? Dit bedoel ik niet zo zeer met de verkoop er van, maar meer gericht op wat Schuurmans er precies mee wil...

En natuurlijk complimenten dat jullie weer langs gaan!

De lijst van nieuwe producten hebben we inmiddels binnen. Afgaand op de namen komen er o.a. nieuwe cakes voor de Proffesional Serie. Maar wat kunnnen we nog meer verwachten? Wat voor soort cakes gaan er bijvoorbeeld bij komen in de Kaboom serie?

Verder ben ik ook erg benieuwd naar de prijzen.

Veel plezier bij Schuurmans, en hopelijk komen jullie met veel info terug! :)

Vandaag zijn Mike en ik op bezoek geweest bij Schuurmans Vuurwerk in Leeuwarden
Voor mij was dit de eerste keer, Mike was vorig jaar al voor het eerst geweest.
Een leuk onderhoud met de commercieeel directeur van Schuurmans, Hans Terpstra, waarbij wij een koffer vol informatie mee naar huis hebben gekregen.
Er staan leuke dingen te gebeuren bij Schuurmans.
Alles valt te lezen in het verslag wat 1 dezer dagen online zal komen

Een vriend van mij zijn zwager werkt ook bij Schuurmans. Was gister bij hem thuis en grappig want hij vertelde me dat er 2 journalisten waren langs gekomen voor een of andere website. Ik zei "Je bedoelt vast 2 gasten van Vuurwerkcrew?", hij zei "Even bellen". En ze bleken idd van VWC te zijn ;)

Een vriend van mij zijn zwager werkt ook bij Schuurmans. Was gister bij hem thuis en grappig want hij vertelde me dat er 2 journalisten waren langs gekomen voor een of andere website. Ik zei "Je bedoelt vast 2 gasten van Vuurwerkcrew?", hij zei "Even bellen". En ze bleken idd van VWC te zijn ;)

Leuk, kan je ook vertellen wat voor een werk diegene daar doet?
Wij hebben meerdere mensen gezien aldaar.

:bye:

Vandaag zijn Mike en ik op bezoek geweest bij Schuurmans Vuurwerk in Leeuwarden
Voor mij was dit de eerste keer, Mike was vorig jaar al voor het eerst geweest.
Een leuk onderhoud met de commercieeel directeur van Schuurmans, Hans Terpstra, waarbij wij een koffer vol informatie mee naar huis hebben gekregen.
Er staan leuke dingen te gebeuren bij Schuurmans.
Alles valt te lezen in het verslag wat 1 dezer dagen online zal komen

Is er al bekend wanneer het verslag online komt?

Het verslag, door Mike (Mattenfreak)opgesteld, is inmiddels naar Schuurmans opgestuurd. Als alles mee zit, verwacht ik dat het verslag morgen online staat.

Hoi
Ik vroeg me waarom de american dream collectie verdwenen is na 2006
Dit was volgens mij best een leuke collectie.
4 schots potjes met veel kleur redelijk gunstig geprijsd
en nog een aantal.

25 juni a.s.gaat Crew op bezoek bij Schuurmans
Dus mochten jullie nog wat willen weten: stel gerust je vraag.!!

Laatst bewerkt:
mij lijkt het idd ook weer leuk als er een aantal producten uit de american dream collection terug zouden kunnen komen zoals fort knox dat was echt een leuk ding.
verder natuurlijk altijd benieuwd naar de uitbreiding van de collectie en of ze dit jaar komen met een betere versie van de airbomb en de giant airbomb. deze vind ik zelf namelijk niet goed kunnen concurren met de A.T. boeketje vind ik leuk maar ik mis een harde knal. vooral bij de giant airbomb. super die crackling alleen een goeie dreun ervoor zou het helemaal afmaken!

Niet zo zeer een vraag, maar eerder een compliment aan Schuurmans.
Vorig jaar zeer te spreken over de nieuwkomers in het assortiment. Naar mijn mening enkele leuke ''budget''potjes! Schuurmans heeft jaarlijks wel een goede collectie met veel variatie aan sier, welliswaar duur geprijst. Klein missertje zijn volgensmij wel de nieuwe ratelbandjes met Astronauten, niet zo zeer om het artikel zelf, maar wel de prijs.

Las eerder al dat Schuurmans dit jaar vele veranderen wou gaan inbrengen, kan ik alleen maar positief over zijn. Enigszins toch de vraag, waarom nu die veranderingen?

En wat hier al vaker gesteld is, maar ook mij wel bij blijft staan met vraagtekens is waarom de American Dream Collectie verdwenen is. Deze serie had altijd wel iets te bieden.

Quote bozem: "Las eerder al dat Schuurmans dit jaar vele veranderen wou gaan inbrengen, kan ik alleen maar positief over zijn. Enigszins toch de vraag, waarom nu die veranderingen?"

En bijbehorend natuurlijk dan vooral ook de vraag wat gaat er precies veranderen?

25 juni a.s.gaat Crew op bezoek bij Schuurmans
Dus mochten jullie nog wat willen weten: stel gerust je vraag.!!

Ons bezoek is met een week uitgesteld, nog even de kans voor de leden om vragen te verzinnen voor Schuurmans Vuurwerk.

Back
Bovenaan