Doorlont projecten - Foto's

Geweldig Titanium! :)

Ik zat te denken,
Zou dit gaan werken?
image

Dus, je neemt een binkie, prikt tegenover het lont een gaatje, waar je het lont van een 2e binkie in doet.
Zou er genoeg hitte vrijkomen dat hij het 2e lont ook meteen meepakt?
Dan kun je namelijk zonder echt door te lonten, een cake maken :)
We zullen het morgen zien :)

Heb dit vorig jaar gedaan met 32 shocks van B&W, Tempo was ERG afwisselend. Daar moet je hierbij goed opletten vielen wat doden punten lonten zo kort en gelijk mogelijk monteren voor een goed effect.

Geweldig Titanium! :)

Ik zat te denken,
Zou dit gaan werken?
*plaatje*
Dus, je neemt een binkie, prikt tegenover het lont een gaatje, waar je het lont van een 2e binkie in doet.
Zou er genoeg hitte vrijkomen dat hij het 2e lont ook meteen meepakt?
Dan kun je namelijk zonder echt door te lonten, een cake maken :)
We zullen het morgen zien :)
De lontjes van singleshots zitten toch naar boven gebogen en met een plakbantje vasgezet meen ik. Als je nou een lange lont door de "lus" haalt die onder het plakbantje zit dan raakt ie ook wel de visco van de singleshot en zou dus makkelijk gaan en weinig tijd kosten.

Hier een voorbeeldje:
123g.jpg

-Koevis

De lontjes van singleshots zitten toch naar boven gebogen en met een plakbantje vasgezet meen ik. Als je nou een lange lont door de "lus" haalt die onder het plakbantje zit dan raakt ie ook wel de visco van de singleshot en zou dus makkelijk gaan en weinig tijd kosten.

Hier een voorbeeldje:
image

-Koevis
Maar waar ik dan bang voor ben is dat er een te lange pauze tussen zit.
Als je de pootjes eraf breekt, en dan heel dicht op elkaar zet...
Lontjes wel een stuk verkorten natuurlijk en dan in elkaar prikken.
Ik wil namelijk een cake met een behoorlijk tempo. :)

Hier mijn 10 uur project, ik begin met die luchthuilers, dan 6 knock outs, en in die koker, een extreme bang rocket de lucht in ;)

2cx7nd1.jpg

211486b.jpg

Morgen maak ik er meer :D

Dit is mijn 0:30 uur project :) wat vinden jullie ervan?

828722615_6_kvbP.jpeg

P.s. We beginnen met de VT Sahara Thunder 100 s om de aandacht even op te eisen ;-)

k ga morgen ook ff 5 green glitter battery + battery doorlonten.
weet alleen nog niet hou ik dat het beste kan doen.
iemand tips? alvast bedankt:bye:

k ga morgen ook ff 5 green glitter battery + battery doorlonten.
weet alleen nog niet hou ik dat het beste kan doen.
iemand tips? alvast bedankt:bye:

Stuk visco lont gebruiken? kun je eventueel uit romeinse kaarsen halen, en dan met tai-rips vastzetten. Lijkt me een mooi kabaal 5 van die Huilbatterijen tegelijkertijd :) succes!

Mooi man:cool: Hoe ga je dit allemaal timen en doorlonten? Maak je ook een foto?

Heb alles op Visco getimed, 1cm/sec is lekker makkelijk voor de beginner :wink: beetje de tijdsduur per cake vertalen naar het aantal cm visco naar de volgende. gaat iig een beter tempo in zitten dan volgend jaar, ben alleen een beetje bang dat die finale iet wat overkill is, maar dat merken we donderdag wel haha:rolleyes:

16 x reno en 2 keer monte carlo.
+ 2 grote singleshots van titanium:)
De potten zijn in een w shape gezet.
Donderdag avond word hij gefilmt als ie afgestoken word.

Doorlonten is iets anders als knutselen met vuurwerk. 'Een blok maken' klinkt al meer in de richting van zelfmaak...

ben ik toch niet helemaal met je eens;als je echt tubes uit elkaar gaat slopen(los maken van elkaar,en dan het weer gaat samenstellen met andere
tubes)dan klinkt het inderdaad als zelfmaak!
maar een "blokje" maken doe ik elk jaar(let wel:ZONDER sloopwerkzaamheden)
blokjes uit de doos,doorlonten,blokjes in de doos,kan ik niet echt zien als zelfmaak? het is gewoon doorlonten,en weer terug in het doosie zetten.
zat namelijk te twijfelen om mijn project hier te laten zien,maar dat heeft natuurlijk geen zin als het weer wordt verwijdert?:sad:

Back
Bovenaan