Vragen aan Magnum Vuurwerk 2024/2025!

Op korte termijn zitten wij weer met Magnum om tafel om het afgelopen seizoen te bespreken en, hopelijk, de nieuwe producten alvast op beeld te zien voorafgaand aan de demo. Hebben jullie nog vragen deel ze hier, dan nemen wij ze mee

Zoals gepost in het topic van vorig jaar

In hoeverre heeft de vele afkeur van afgelopen jaar meegespeeld in de ontwikkeling van nieuwe producten / eventueel aanpassen nieuwe batches van bestaande producten? Komen er nog nieuwe producten in het assortiment met kooi?

Komt de thunderbolt terug? Hopelijk word hier ook een vierkant doosje van gemaakt dat ze terug komen zelfde als de nieuwe gbv thunder! :thumbsup:

Allereerst bedankt voor ze top producten van de afgelopen jaren. Hoe borgen jullie deze kwaliteit voor de komende jaren met de steeds strenger wordende regels?

En... komt de Magnum kortingsactie dit jaar weer terug?

Ik sluit me aan bij bovenstaande vragen: in hoeverre heeft de afkeur van afgelopen jaarwisseling invloed op de productie en kwaliteit van het assortiment? Het zou erg zonde zijn als er afgezwakte versies van bewezen topproducten op de markt komen zonder waarschuwing (zoals we bij enkele andere importeurs helaas hebben gezien)…

Verder ben ik heel benieuwd of er bij de aanstaande demo productie zal worden geschoten of samples :)

Jammer dat ze voor een 50sh waaier variant zijn gegaan…..
De waaier variant is ook “maar” een 25mm en een 500 grammer over 56 schoten verdeeld.

De snowblind een 30mm evenals de Cairo met 500 gram verdeeld over 20 schoten (snowblind) en 25 schoten (cairo)
Het enigste verschil is dat de Snowblind in “repen” was en de Cairo in “blok”
Overigens is het salvo tempo ook anders bij de snowblind.
Tevens is er ook nog een 20mm 25shots variant van de snowblind.

Maar even on topic.
Een waaiervorm van de snowblind in 30mm zou top zijn!
Aan de andere kant zou ik zeggen melk het product niet uit en blijf bij de kwaliteit zoals die nu is. Constante kwaliteit dan blijven de mensen terug komen.

Succes dit seizoen!

Kunnen we de productfilms van de nieuwe compounds nog voor BF verwachten? Zou voor mij een reden zijn om nog wat budget achter te houden.

Back
Bovenaan