Cairo 100s in z shape. Dat zou smullen zijn.Is een 25s/36s/49s/64s variant van de Display Box ook mogelijk?
Is de 100s Caïro box al getest in China, mogelijk met een finale cake die sneller ramt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Cairo 100s in z shape. Dat zou smullen zijn.Is een 25s/36s/49s/64s variant van de Display Box ook mogelijk?
Is de 100s Caïro box al getest in China, mogelijk met een finale cake die sneller ramt.
De vele afkeur die jullie afgelopen jaar hebben gehad, gaat dat consequenties geven voor de prijzen voor komend seizoen ?
Kunnen jullie er aub op letten dat de leveringen/controles aan/bij jullie verkooppunten goed gaan. 2023 hebben meerdere mensen, waaronder ik, via de magnum website de Cairo crackling besteld met afhaal punt "Raben voorburg". Echter zijn vele al op de eerste verkoopdag teleurgesteld en hebben een alternatief uit de zelfde serie gekregen. Dit is niet netjes en lijkt mij niet de bedoeling! Zeker gezien er voldoende landelijke voorraad leek te zijn!
Bedankt.
Ja ik geloof dat die verantwoordelijkheid bij de winkel ligt. Maar als de webshop er is, is er toch ook wel te voorspellen waar al die kartonnen Carïo Crackling naar toe moeten?De winkel is zelf verantwoordelijk voor het tijdig inkopen en bevestigd krijgen van voldoende aantallen producten. De webshop wordt door Magnum aangeboden aan de winkelier, maar hier hoeft geen gebruik van gemaakt te worden. Beheer hiervan ligt verder ook bij de winkelier.
De winkel is zelf verantwoordelijk voor het tijdig inkopen en bevestigd krijgen van voldoende aantallen producten. De webshop wordt door Magnum aangeboden aan de winkelier, maar hier hoeft geen gebruik van gemaakt te worden. Beheer hiervan ligt verder ook bij de winkelier.
Ja ik geloof dat die verantwoordelijkheid bij de winkel ligt. Maar als de webshop er is, is er toch ook wel te voorspellen waar al die kartonnen Carïo Crackling naar toe moeten?
Nu is de consument de lul als de winkelier een beetje laks is met zijn inkoop. Maar die consument geeft wel honderden euro's uit voor mooi vuurwerk. Het is niet de winkel die de schuld krijgt, maar magnum. Dat zou ik als ik voor mij zelf spreek, altijd willen voorkomen.
Hoe kan hij dan toch bij een winkelier (lees Raben) worden besteld en betaald en niet worden geleverd. Waar gaat het dan fout?In geval van de Cairo was deze ongeveer al uitverkocht bij Magnum toen de webshops open gingen..
Met andere woorden: toen was alles (op papier) al verdeeld.
Nou ik heb met eigen ogen gezien dat een webshop in ons dorp 3x een Magnum PI in zijn consumenten bestellingen heeft staan er maar 1 geleverd krijgt vanuit magnum. Dan is hij lui of laks met bestellen geweest, maar magnum kan toch ook zien dat er 3 die kant op moeten.In geval van de Cairo was deze ongeveer al uitverkocht bij Magnum toen de webshops open gingen..
Met andere woorden: toen was alles (op papier) al verdeeld.
Als jij een nieuwe auro bij een dealer koopt dan verwacht je ook dat de fabriek jou gaat bellen of je daadwerkelijk wel een rode wil?Nou ik heb met eigen ogen gezien dat een webshop in ons dorp 3x een Magnum PI in zijn consumenten bestellingen heeft staan er maar 1 geleverd krijgt vanuit magnum. Dan is hij lui of laks met bestellen geweest, maar magnum kan toch ook zien dat er 3 die kant op moeten.
Ik snap je punt en het is ook de winkel, alleen kunnen die wel wat hulp gebruiken. Niet elke winkel is er 24/7 mee bezig... En ja ik hoop ook liever dat ze dat wel doen.
Auto kopen en vuurwerk wat daadwerkelijk maar 3 dagen kan worden verkocht zijn 2 verschillende werelden.Als jij een nieuwe auro bij een dealer koopt dan verwacht je ook dat de fabriek jou gaat bellen of je daadwerkelijk wel een rode wil?
Wat een onzin. De importeur stelt iets beschikbaar (webshop), het is aan de verkopende partij (winkelier) om te zorgen dat de orders vanuit zijn klanten goed voorradig zijn.
Auto kopen en vuurwerk wat daadwerkelijk maar 3 dagen kan worden verkocht zijn 2 verschillende werelden.
Auto is op maat, mijn vuurwerk niet, al zou dat wel tof zijn. Maar ik heb mijn antwoord al op mijn vraag, dus het is al opgelost. Het werkt niet zoals gehoopt en ik moet dus opletten met "beschikbaarheid" op webshops, want dat hoeft niet zo te zijn, als de winkel laks is