Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
100% this yesWell, maybe you two (Marchel/Malte) can join hands.... I think you two fit like gloves, per ideology and quality. See what you can create and improve, even for us Dutchies.
- De veelal bekende 100sh bakken uit DE van Funke hebben geen kooi en zijn dus gevarenklasse 1.3G, die mogen hier niet in de bunkers liggen.
- Funke DE artikelen voldoen niet aan het RACT, voorbeeld is dat hun producten niet met een mine beginnen bij maximale tube vulling.
De 100 shots doosjes bevatten vaak 2500 gram kruit.
Max in Nederland is 2000 gram.
En dan krijg je het doorlont verhaal wat in Nederland verboten is.
Dat het in Duitsland steeds drukker wordt heeft ook zijn redenen.
No, he can not!
Evolution is not a property brand of GBV.
They have a licence agrement with the founders of Evolution.
And yes, im working on improvement of my brand again, even if this means to set up businnes in Germany
Best regards
Marchel
Plus dat er geen tube met enkel mine in zitDe 100 shots doosjes bevatten vaak 2500 gram kruit.
Max in Nederland is 2000 gram.
En dan krijg je het doorlont verhaal wat in Nederland verboten is.
Dat het in Duitsland steeds drukker wordt heeft ook zijn redenen.
Kom je bij Wolff en Broekhoff uit.In mijn ogen zou het voor Evolution het beste zijn om de samenwerking met GBV te staken. Onder deze vlag is het van nature Kwalitatief merk in verval geraakt welke zeer jammer is.
Naar Duitsland gaan is een optie inderdaad of anders een NL importeur die wel nog het lef heeft om kwaliteit te produceren benaderen.
Niemand heeft het er over dat het niet mag, het gaat gewoon niet meer gebeuren.
Veel leesplezier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?60381-Vragen-aan-Funke-NL-2021-2022!/page2
Kan de antwoorden wel raden maar toch:
Bestaat Funke NL nog? zo ja, gaat hier nog iets mee gedaan worden?
Voor de rest heb ik alleen vragen voor de buitenlandse Funke, dus die zal ik hier niet stellen heeft weinig zin.
Iemand die trouwens weet hoe het met Argento NL zit? waarom is dit gestopt?