Vragen aan Funke 2024/2025!

And maybe merch with text
"Make fireworks great again" :D

Edit; oh, already exists :D

Maybe add "Dutch" in it for our market? :D with images of air/ground spinners, candles and bangers :D

Laatst bewerkt:
No, he can not!

Evolution is not a property brand of GBV.
They have a licence agrement with the founders of Evolution.
And yes, im working on improvement of my brand again, even if this means to set up businnes in Germany

Best regards
Marchel

Well, maybe you two (Marchel/Malte) can join hands.... I think you two fit like gloves, per ideology and quality. See what you can create and improve, even for us Dutchies.

In de wandelgangen word gemeld dat de samenwerking tussen Funke en Lesli voorbij is? Vanuit duitsland zien ze er geen heil meer in gezien de vele restricties.

- De veelal bekende 100sh bakken uit DE van Funke hebben geen kooi en zijn dus gevarenklasse 1.3G, die mogen hier niet in de bunkers liggen.
- Funke DE artikelen voldoen niet aan het RACT, voorbeeld is dat hun producten niet met een mine beginnen bij maximale tube vulling.

De 100 shots doosjes bevatten vaak 2500 gram kruit.
Max in Nederland is 2000 gram.
En dan krijg je het doorlont verhaal wat in Nederland verboten is.

Dat het in Duitsland steeds drukker wordt heeft ook zijn redenen.

De 100 shots doosjes bevatten vaak 2500 gram kruit.
Max in Nederland is 2000 gram.
En dan krijg je het doorlont verhaal wat in Nederland verboten is.

Dat het in Duitsland steeds drukker wordt heeft ook zijn redenen.

Vier repen compound en een losse reep, niet per definitie verboden. Doorlont verhaal? Dat is met alle cakeboxen geweest. Zelfde argument gaat ook op voor assortimenten. Je haalde dit ook aan in het topic van de Crual Traction, maar ik snap je punt niet. Doorlonten is de verantwoordelijkheid van de consument, niet van de importeur me dunkt. Alles valt immers door te lonten ...

Maar goed, heeft verder niks met dit topic te maken dus laten we weer naar dat onderwerp gaan.

No, he can not!

Evolution is not a property brand of GBV.
They have a licence agrement with the founders of Evolution.
And yes, im working on improvement of my brand again, even if this means to set up businnes in Germany

Best regards
Marchel

In mijn ogen zou het voor Evolution het beste zijn om de samenwerking met GBV te staken. Onder deze vlag is het van nature Kwalitatief merk in verval geraakt welke zeer jammer is.

Naar Duitsland gaan is een optie inderdaad of anders een NL importeur die wel nog het lef heeft om kwaliteit te produceren benaderen.

In mijn ogen zou het voor Evolution het beste zijn om de samenwerking met GBV te staken. Onder deze vlag is het van nature Kwalitatief merk in verval geraakt welke zeer jammer is.

Naar Duitsland gaan is een optie inderdaad of anders een NL importeur die wel nog het lef heeft om kwaliteit te produceren benaderen.
Kom je bij Wolff en Broekhoff uit.

Maar hey, dit is het topic voor Funke!

Niemand heeft het er over dat het niet mag, het gaat gewoon niet meer gebeuren.
Veel leesplezier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?60381-Vragen-aan-Funke-NL-2021-2022!/page2

Is Fünke tijdens die jaargang al gestopt met leveringen aan Nederland? Dan had ik op de 27e (laatste voorverkoopdag) geluk toen er nog Fistful of Gold 72S NL te bestellen waren. Misschien niet de maximaal geladen 100S bakken, maar wel een leuk compoundje. In de avond van 28 december afgehaald bij Zena Groenrijk Den Bosch, was gewoon op voorraad en kreeg er gratis vuurwerk bij.

Zijn dergelijke Fünke bakken voor de komende jaarwisseling in Nederland niet meer te vinden?

Funke is voor Nederland wel een beetje gedaan. Te veel afkeur en gezeik gehad de afgelopen jaren daar hebben ze geen zin meer in.

Komt er nog Funke boilers na Nederland Wacht zat te dromen:bonk:
Leuke klein artikelen en die compund boxen wat een onzin zeg zijn toch europees landen allemaal het zelfde regels komen die dozen toch hier dus slaat die regels nergens op
Meneer funke had problmen met die fabrieken contracten maar goed gaan het zien

Komen de 5M Gold Fonteinen dit jaar weer op de markt?
Zo ja, wordt de nieuwe batch dan verbeterd? De 2023 batch was duidelijk niet in de buurt van 5 meter, en voor de prijs erg slecht. Niet Funke waardig.

Kan de antwoorden wel raden maar toch:

Bestaat Funke NL nog? zo ja, gaat hier nog iets mee gedaan worden?

Voor de rest heb ik alleen vragen voor de buitenlandse Funke, dus die zal ik hier niet stellen heeft weinig zin.

Iemand die trouwens weet hoe het met Argento NL zit? waarom is dit gestopt?

Kan de antwoorden wel raden maar toch:

Bestaat Funke NL nog? zo ja, gaat hier nog iets mee gedaan worden?

Voor de rest heb ik alleen vragen voor de buitenlandse Funke, dus die zal ik hier niet stellen heeft weinig zin.

Iemand die trouwens weet hoe het met Argento NL zit? waarom is dit gestopt?

Ik dnek dat het gezeik met afkeur etc. ook Argento betrof. Dus ook mee stoppen. Sowieso kwam Argento hier nooit zo van de grond volgens mij toch? Jammer want niet iedereen woont op een redelijke afstand van de Duitse grens....

Argento NL was een Vuurwerkbunker import dingetje (dus niet Lesli zoals Funke NL) en die trokken zelf stekker eruit, zoiets, is in verslag hier ergens terug te vinden

Ik vraag me hier bij vragen aan Funke NL ook af of het wel bij Malte terechtkomt of weer Lesli de vragen beantwoordt zoals vorige keer....

Is er dit jaar iemand zo slim geweest om wel Funke in te kopen voor de NL markt?
En de vraag naar Funke producten wel als een serieus goed idee ziet?
Iets met omzet en Funke verkoopt vanzelf wel,geen reclame voor nodig.
Gewoon online zetten en verkopen.

Screenshot_20240117_104436_YouTube.jpg

Back
Bovenaan