Ben ik nou de enige die hem tegen vind vallen? Ik heb er 2 besteld op basis van de demo film en ik begin daar nu toch spijt van te krijgen. Het geloof zat er dik in na de Triple-X, maar helaas! Ik zie duidelijk verschillen en dat vind ik (weer) jammer, jammer dat er weer “productie” wordt gezegd/beloofd en er met samples wordt geschoten.
Ik heb dit ook eens in het topic van Evolution neergezet; op het moment dat je een sample schiet en beweerd dat het productie is dan zijn de verwachtingen natuurlijk hoog. Alles wat minder is valt gewoon tegen. Bespaar het jezelf het verhaal “dit is productie” en schiet wat je wilt schieten... dan kunnen we niets anders dan afwachten en het er wel op niet op gokken en dat is voor ieder een eigen keuze (nu vind ik het eerder misleiding).
Mijn verwachten waren zoals het exemplaar op de demo film en misschien geloofde ik er wel iets te veel in, maar na de Triple-X, Willow Mayhem en Total Event Box (die ik allen ook 1 maal in bestelling heb staan) is dat misschien ook niet heel gek.. want dat zijn echt wel goede boxen!
Het grote verschil vind ik de brocade sterren die verder reiken dan de gekleurde sterren en werkelijk alle kanten op schieten. Bij het bovenstaande exemplaar zie ik dat veelal niet terug. Ik zie hier eerder een soort Evolution Tempest 2.0 in: net wat beter en 100 shots ipv 80.
Het is zeker een mooie box en een box om trots op te zijn, maar op basis van de bovenstaande film had ik er gewoon 1 genomen. Nu hopen dat dit toevallig een minder exemplaar was.......
Ik maak mij nu alleen wel zorgen om de Rainbow Chry die ik ook 2 maal besteld heb, voor als opening na 00:00 uur