Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Gisteravond heeft Magnum een aantal producten geschoten en zo ook deze topper. Enige tijd geleden heeft het filmpje van Vivid al flink wat los gemaakt in dit topic en vandaag is er op facebook ook een filmpje van de Kingstown Hangover verschenen. Aan de afbeelding te zien gaat het hier om productie. Dit ziet er wat mij betreft erg goed uit en ik vermoed dat we in januari 2022 heel wat straatfilmpjes van deze box tegen gaan komen hier op het forum.

Klik op onderstaande link om de video te bekijken:
https://www.facebook.com/284223795762011/posts/848718155979236/

Stond op het lijstje,n staat op het lijstje en blijft op het lijstje. Hopelijk duikt er nog een video van de mythology box op

Ontzettend gave box afgaande op het filmpje op Facebook zeg. Stond al op de lijst, maar gaat er nu 2x op! :thumbsup:

Gewoon duidelijk een must have voor mij, heerlijk dat goud en die kleuren erdoor, zeker al overtuigd van de films uit de productie nu, kijk er erg naar uit om deze in de straat te zien!

Heel erg goed: felle kleuren, brede spreiding, zoals je kunt zien blijft alles redelijk lang hangen en vooral ook de burst ramde er lekker op!
Kijk, dat zijn mooie woorden. Had deze voor afgelopen jaar op de planning staan maar nu de productieversie zo goed blijkt komt deze er sowieso weer bij.

Filmpje van de productieversie:

Op de demo vorig jaar september werd toch ook productie geschoten of nu toch weer niet?

Vind het getoonde op jou video wat minder verfijnd overkomen, kleuren wat minder fel en diep en net effe wat tammer. Maja blijft lastig op video en vorig jaar gingen er ook 2 tegelijk.

Wil deze zelf eerst eens op demo zien, dat zal duidelijkheid geven.

In vergelijking met wat ik vorig jaar op de demo zag, deze video.

ik denk dat er ook wel verschil in zit in hoe die afgestoken word. bij de film van Gizmo zit er een duidelijke vertraging tussen de cakes, bij de video van magnum hebben ze hem sneller doorgelont en natuurlijk 2 tegelijk om en om, als de linker klaar is komt bij rechts al gelijk in beeld. Ik ben wel blij om te zien dat er verder geen grote verschillen zitten tussen de Magnum film en die van Gizmo.

Hoe vaker ik hem zie hoe beter hij word. Zit een lekker tempo in de cakes zelf.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook dat dit 100% aan het verschil in kwaliteit van de camera ligt. Wat een dikke bak dit zeg, hoop op een mooie actie van Magnum!

Zoals hierboven al door anderen aangegeven: ik film met een redelijk simpel cameraatje op max. 1K, uit de losse pols zoals de meesten nog wel weten :wink:.

Dat heeft vooral impact op beeldkwaliteit en geluid. De officiële productvideo's worden door de importeur uiteraard met professionele apparatuur gefilmd wat je natuurlijk ziet én hoort, volgens mij filmen zij zelfs op 4K.

Ik was zowel bij de demo als bij het testschieten aanwezig en ik was van deze nog ietsje meer onder de indruk dan tijdens de demo. Net wat Sirens zegt: bij de demo werd deze per 2 geschoten maar nu zo los was het wat mij betreft minstens zo indrukwekkend. Maar dat schreef ik al eerder na het posten van de video.

Ben ik nou de enige die hem tegen vind vallen? Ik heb er 2 besteld op basis van de demo film en ik begin daar nu toch spijt van te krijgen. Het geloof zat er dik in na de Triple-X, maar helaas! Ik zie duidelijk verschillen en dat vind ik (weer) jammer, jammer dat er weer “productie” wordt gezegd/beloofd en er met samples wordt geschoten.

Ik heb dit ook eens in het topic van Evolution neergezet; op het moment dat je een sample schiet en beweerd dat het productie is dan zijn de verwachtingen natuurlijk hoog. Alles wat minder is valt gewoon tegen. Bespaar het jezelf het verhaal “dit is productie” en schiet wat je wilt schieten... dan kunnen we niets anders dan afwachten en het er wel op niet op gokken en dat is voor ieder een eigen keuze (nu vind ik het eerder misleiding).

Mijn verwachten waren zoals het exemplaar op de demo film en misschien geloofde ik er wel iets te veel in, maar na de Triple-X, Willow Mayhem en Total Event Box (die ik allen ook 1 maal in bestelling heb staan) is dat misschien ook niet heel gek.. want dat zijn echt wel goede boxen!

Het grote verschil vind ik de brocade sterren die verder reiken dan de gekleurde sterren en werkelijk alle kanten op schieten. Bij het bovenstaande exemplaar zie ik dat veelal niet terug. Ik zie hier eerder een soort Evolution Tempest 2.0 in: net wat beter en 100 shots ipv 80.

Het is zeker een mooie box en een box om trots op te zijn, maar op basis van de bovenstaande film had ik er gewoon 1 genomen. Nu hopen dat dit toevallig een minder exemplaar was.......

Ik maak mij nu alleen wel zorgen om de Rainbow Chry die ik ook 2 maal besteld heb, voor als opening na 00:00 uur

Man man man wat een drama allemaal. Dit is een prachtbak. De ene camera is de andere niet. Trek je conclusies pas naderhand bij straatfilms. Als er zo erg getwijfeld wordt dan wacht je toch een jaar extra tot er straatvideos beschikbaar zijn. We weten allemaal hoe demo's werken.

Back
Bovenaan