Bitcoin

Tien tekens?
Al mijn shills hebben het overigens fantastisch gedaan afgelopen week
ICX bijna 50%
DGB bijna 70%
Nano bijna 50%
Zilliqa 30%

dat gezegd hebbende is iedereen een genius in een bullmarket. Maar toch uitzonderlijke stijgers voor top 200 cryptomunten.
Zou zelf nu nergens meer instappen, maar geld opzij zetten, maart staat meestal bekend als een bloederig rode maand in cryptowereld.[/QUOTE]

Ja dat waren toch mooie winsten die ik op korte termijn had kunnen pakken met die coins.:p Zou inderdaad ook nu niet instappen met nieuw geld. Ik denk dat we ook een rode maart gaan krijgen, maarja deze bullmarkt is anders dan alle voorgaande runs. Wie had dat gedacht zo snel al boven de 50k nu inmiddels 52k. Bizar.

Tien tekens?
Al mijn shills hebben het overigens fantastisch gedaan afgelopen week
ICX bijna 50%
DGB bijna 70%
Nano bijna 50%
Zilliqa 30%

dat gezegd hebbende is iedereen een genius in een bullmarket. Maar toch uitzonderlijke stijgers voor top 200 cryptomunten.
Zou zelf nu nergens meer instappen, maar geld opzij zetten, maart staat meestal bekend als een bloederig rode maand in cryptowereld.

Ja dat waren toch mooie winsten die ik op korte termijn had kunnen pakken met die coins.:p Zou inderdaad ook nu niet instappen met nieuw geld. Ik denk dat we ook een rode maart gaan krijgen, maarja deze bullmarkt is anders dan alle voorgaande runs. Wie had dat gedacht zo snel al boven de 50k nu inmiddels 52k. Bizar.[/QUOTE]

jup, tijd om nog wat meer winsten veilig te stellen.

DCA is altijd nog een oplossing.
Time in the market > timing the market.

Deze gast, die snapt het.

Goed koopmomentje hoor!

DCA is the way
Kan toch beter nog ff wachten tot het verder gedaald is? Zit nu paar dagen een dalende lijn in.

Was sowieso een mooi momentje geweest om in te stappen (mocht je dat op de voorhand al van plan zijn geweest uiteraard). We zijn er nog niet, ben verbaasd dat het zo snel hersteld is. We kunnen zeker de 40k nog aantikken voor we weer omhoog gaan.

Misschien wel leuk om even te vergelijk.
De blauwe lijn is de koers van 2017, de zwarte van 2021.

Bijlagen

• download.jpg
    download.jpg
    104 KB · Weergaven: 0
  • download.jpg
    download.jpg
    104 KB · Weergaven: 0
Deze gast, die snapt het.

DCA is the way

Was sowieso een mooi momentje geweest om in te stappen (mocht je dat op de voorhand al van plan zijn geweest uiteraard). We zijn er nog niet, ben verbaasd dat het zo snel hersteld is. We kunnen zeker de 40k nog aantikken voor we weer omhoog gaan.

Of we kunnen richting een ATH gaan als die boven de 55k komt. 1 tweet van Elon is genoeg haha.

En waarom zou er nu exact hetzelfde gebeuren?

Het principe van fractals..

Even een engelse omschrijving die het beter omschrijft dan dat ik kan.

This concept is called fractals. Fractals is a fragmented geometric shape that can be broken into parts which are similar in shape to the whole. Though the study of fractals dates back to 17th or 18th century, the term ̳fractal' was used by Benoit Mandelbrot who is also known as ―father of fractal geometry‖ in 1975.

And what does this concept have to do with stock market and traders? Any keen observer of the market would be aware that the patterns seen on the intra-day charts of 1-minute, 5-minute, 10-minute interval and so on are very similar to the patterns seen on the daily, weekly, monthly or even quarterly charts. In other words, stock price movements also are fractal. It is due to this characteristic that one of the tenets of technical analysis, ̳history repeats itself' was born.

Since the patterns tend to repeat themselves along all time-frames, it can be surmised, with a reasonable degree of accuracy, how stock prices will react to a given set of conditions.Why do stock price moves unfold in fractals? This is because stock market movement is a manifestation of the actions of a number of individual traders/men. Since human thought process also follows fractal, stock market and individual stock price movement also unfolds in similar manner.

Voor meer info hierover bestudeer de Elliot Wave Theory van R.N. Elliot.

Waar baseer je dit op, en op welke termijn? Vooralsnog ziet het er naar uit dat we echt flink eerst nog gaan stijgen voor we dalen.

Om te beginnen ben ik ook maar een simpele ziel, ik heb geen glazen bol en dit is geen financieel advies.

Google eens op arno wellens, de beste man is op sommige vlakken een beetje doorgeslagen. De kunst is daar door heen te lezen. Als je dat lukt dan begrijp je de huidige economische ontwikkelingen beter, en kan je je hiertegen wapenen als kleine man en er allicht zelfs wat voordeel uit halen. Zet af en toe eens rtlz op in plaats van marble mania, verdiep je in follow the money, tegenlicht, zembla etc. Zo ga je de wereld wat beter begrijpen. De ontwikkeling laatste 10-15 jr van de dollar zijn bizar, de Chinezen zijn straks de nieuwe wereldbank-leiders. Dat gaat heel veel spanning veroorzaken.

Geld is macht, macht is in de geschiedenis al vaker misbruikt en geld is niet gratis, er is altijd iemand die de rekening moet betalen. Ik vermoed dat corona en de algehele monetaire malaise een nog grotere klap gaan geven aan de economie dan wat er in 2008 gebeurde.

En waarom zou er nu exact hetzelfde gebeuren?

omdat niks random is, zoals je ziet loopt hij al geruime tijd het pas van zn voorganger en zoals hier boven al beschreven is, is dit te voorspellen.
het wil niet zeggen dat dit met 100% zekerheid gebeurt maar ik acht de kans groter dat de btc de fractal volgt dan dat ik 10.000 euro win in een loterij.
vandaar dat ik geld in crypto stop en niet mee doe aan de loterij :)

btw
geld op de bank laten staan is geld weggooien, de rente is lager dan de inflatie.

omdat niks random is, zoals je ziet loopt hij al geruime tijd het pas van zn voorganger en zoals hier boven al beschreven is, is dit te voorspellen.
het wil niet zeggen dat dit met 100% zekerheid gebeurt maar ik acht de kans groter dat de btc de fractal volgt dan dat ik 10.000 euro win in een loterij.
vandaar dat ik geld in crypto stop en niet mee doe aan de loterij :)

btw
geld op de bank laten staan is geld weggooien, de rente is lager dan de inflatie.
Ja ...
Maar wanneer ga ik instappen, m.a.w. Bitcoins kopen.

Bij de weg, iemand ervaring met Kraken?

Ja ...
Maar wanneer ga ik instappen, m.a.w. Bitcoins kopen.

Bij de weg, iemand ervaring met Kraken?

Instappen kan altijd, hier wat tips (die niemand volgt aan het begin maar vanzelf achter komt ;))

-beleg geen geld wat je niet kan missen.
-winst = winst
-wees met weinig tevreden.
-verwacht geen tienduizenden euros.
-raak niet in paniek als de koers ineens hard daald.
-kijk niet naar de winst die je had kunnen hebben
als je ergens eerder ingestapt was of langer in was
blijven zitten..
-achteraf kan iedereen aanwijzen wanneer je in had
moeten stappen en weer had moeten verkopen.
trek je eigen plan.
-durf verlies te pakken (er zijn trades waar ik 10%
verlies op pak)
-NOOIT FOMO (fear of missing out) TRADEN
-winst = winst!!!!!

ps. kraken ken ik niet.

Back
Bovenaan