Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap dat er vorige keer te weinig gebruikt is gemaakt vd freak acgie maar geef het aub nog een kans.....
1: Komt er een freak actie en komt de RAT terug????
En 2: hoe zit het met ontploffende cakes/compounds? Dit is wel echt een SERIEUS dingetje aan het worden bij china red en lijkt nog steeds een issue te zijn. Dit was mijn post in het bulldozer topic een jaar geleden:
Dat "voor iedereen zelfde prijs" lukt niet echt. Wel dat er geen privilege aan freaks wordt gegeven, helaas.Ik dacht dat ze hadden aangegeven geen Freak acties meer te doen om zo voor iedereen dezelfde prijs te hanteren? Dus normale consument t.o freaks
Sluit me hierbij aan, vraag over ploffende box kwam stond al in 2023 in het topic, alleen hebben we het verslag nooit gezien?
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...d-2023-2024!&p=1296274&viewfull=1#post1296274
En wat is gebruikelijk bij een importeur als dit soort verhalen naar buiten komen, de hele batch terugtrekken? Was voor mij wel een reden om de Bulldozer links te laten liggen afgelopen jaar. Natuurlijk kan het voorkomen , maar lees het nu bij meerdere producten en dan hebben we het alleen maar gehoord van de mensen die toevallig op dit forum zitten. 99% van de mensen heeft waarschijnlijk geen weiland waar ze dit soort "foutjes" enigsinds kunnen opvangen, maar in een straat vol met auto's en mensen..
+1, in friesland met name weinig china redKunnen jullie als het mogelijk is meer verkooppunten creëren in het noorden?. Het is hier toch wel aardige schaars met CR verkooppunten.
Is het waar dat jullie per ommegaande overgaan op alles kooiloos?
Waar komt deze info van daan?
Waar komt deze info van daan?
3 onderhand, nou ja 2 eigenlijk. Ook vuurwerkdelfzijl/Appingedam. Best kans dat dat weer satellietjes van West zijn, weet ik niet. Iets andere prijsvoering (nóg hoger, bizar genoeg)Klopt, precies 0 in Friesland..Alleen in Groningen zit er 1
Dat dat mogelijk is zeg haha. Schrik altijd van West.3 onderhand, nou ja 2 eigenlijk. Ook vuurwerkdelfzijl/Appingedam. Best kans dat dat weer satellietjes van West zijn, weet ik niet. Iets andere prijsvoering (nóg hoger, bizar genoeg)
Is het waar dat jullie per ommegaande overgaan op alles kooiloos?