Vragen aan China Red 2024/2025!

kunnen we meer compounds verwachten met de kwaliteit van de lion en gorilla :D
wat een bakken waren dat zeg die hebben de buurt en mij als liefhebber blij verrast

Ik snap dat er vorige keer te weinig gebruikt is gemaakt vd freak actie maar geef het aub nog een kans.....

Laatst bewerkt:
Ik snap dat er vorige keer te weinig gebruikt is gemaakt vd freak acgie maar geef het aub nog een kans.....

Ik dacht dat ze hadden aangegeven geen Freak acties meer te doen om zo voor iedereen dezelfde prijs te hanteren? Dus normale consument t.o freaks

Kunnen jullie als het mogelijk is meer verkooppunten creëren in het noorden?. Het is hier toch wel aardige schaars met CR verkooppunten.

1: Komt er een freak actie en komt de RAT terug????

En 2: hoe zit het met ontploffende cakes/compounds? Dit is wel echt een SERIEUS dingetje aan het worden bij china red en lijkt nog steeds een issue te zijn. Dit was mijn post in het bulldozer topic een jaar geleden:

Sluit me hierbij aan, vraag over ploffende box kwam stond al in 2023 in het topic, alleen hebben we het verslag nooit gezien?
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...d-2023-2024!&p=1296274&viewfull=1#post1296274

En wat is gebruikelijk bij een importeur als dit soort verhalen naar buiten komen, de hele batch terugtrekken? Was voor mij wel een reden om de Bulldozer links te laten liggen afgelopen jaar. Natuurlijk kan het voorkomen , maar lees het nu bij meerdere producten en dan hebben we het alleen maar gehoord van de mensen die toevallig op dit forum zitten. 99% van de mensen heeft waarschijnlijk geen weiland waar ze dit soort "foutjes" enigsinds kunnen opvangen, maar in een straat vol met auto's en mensen..

Ik dacht dat ze hadden aangegeven geen Freak acties meer te doen om zo voor iedereen dezelfde prijs te hanteren? Dus normale consument t.o freaks
Dat "voor iedereen zelfde prijs" lukt niet echt. Wel dat er geen privilege aan freaks wordt gegeven, helaas.

Sluit me hierbij aan, vraag over ploffende box kwam stond al in 2023 in het topic, alleen hebben we het verslag nooit gezien?
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...d-2023-2024!&p=1296274&viewfull=1#post1296274

En wat is gebruikelijk bij een importeur als dit soort verhalen naar buiten komen, de hele batch terugtrekken? Was voor mij wel een reden om de Bulldozer links te laten liggen afgelopen jaar. Natuurlijk kan het voorkomen , maar lees het nu bij meerdere producten en dan hebben we het alleen maar gehoord van de mensen die toevallig op dit forum zitten. 99% van de mensen heeft waarschijnlijk geen weiland waar ze dit soort "foutjes" enigsinds kunnen opvangen, maar in een straat vol met auto's en mensen..

Zelfde voor de cracking 'nitraten'. Wat klappen die dingen hard uit elkaar zeg. Echt gevaarlijk.

Waar komt deze info van daan?

Iemand had een winkel gevraagd om te overwegen CR in het assortiment te nemen, en diegene kreeg als reactie terug dat dat niet ging gebeuren omdat CR kooiloos zou gaan. Wie dit precies zei en welke winkel weet ik niet.

Komt er nog een tracer/moving stars en / of crossette product in jullie assortiment?

Klopt, precies 0 in Friesland..Alleen in Groningen zit er 1
3 onderhand, nou ja 2 eigenlijk. Ook vuurwerkdelfzijl/Appingedam. Best kans dat dat weer satellietjes van West zijn, weet ik niet. Iets andere prijsvoering (nóg hoger, bizar genoeg)

Back
Bovenaan