Vraag het Vuurwerkland

Top nieuws dat waarschijnlijk de Crossette King terug komt zoals hij moet zijn. Dat is aan de andere kant ook weer slecht nieuws voor mijn portomonee.

Als het officieel is dat de Crossette weer terug is wil ik het graag horen, kan kan ik inplannen hehe.

Super dat je alle vragen beantwoord!

Top nieuws dat waarschijnlijk de Crossette King terug komt zoals hij moet zijn. Dat is aan de andere kant ook weer slecht nieuws voor mijn portomonee.

Als het officieel is dat de Crossette weer terug is wil ik het graag horen, kan kan ik inplannen hehe.

Super dat je alle vragen beantwoord!

allereerst mijn grote dank voor het beantwoorden van de vragen ik kan niets anders dan lof uitspreken over de manier hoe jullie dit aanpakken!

man,man,man de crossette king die terug komt in oude style dat zou geweldig zijn, dat worden er een berg inslaan voor de show want dat was me een topper, ik kwijl er nu al helemaal bij weg:p

helaas geen torches meer maar jullie investering moet natuurlijk wel weer wat gaan opbrengen.

Hallo vuurwerkland, leuk dat je de vragen van ons beantwoord:)
Ik vroeg me af of je dit jaar al eerder online kan bestellen op www.vuurwerkland.nl dan vorig jaar? Want vorig jaar kon je pas online bestellen rond 15 december, en daar heb ik dus geen gebruik van gemaakt omdat ik (net zoals elke freak denk ik:p) mijn vuurwerk zo vroeg mogenlijk wou bestellen. Ik denk dat het vorig jaar gewoon kwam doordat het een totaal nieuwe webshop werd?

Alvast bedankt:)

Dit jaar is het zeker de bedoeling dat bestellingen eerder gedaan kunnen worden. Als dat niet zo is heb ik persoonlijk een probleem, want het is mijn verantwoordelijkheid :frusty:.

De webshop moet uiterlijk half november operationeel online zijn. Vorig jaar zaten we inderdaad met het probleem van de nieuwe webshop, maar dat is dit jaar niet anders want we komen weer met een nieuwe webshop en ik kan met enige trots zeggen dat het iets unieks wordt!

We zijn dit jaar op tijd begonnen met alle voorbereidingen dus ik hoop dat we er ruim op tijd bij zijn.

kan er al iets meer verteld worden over de lidu big box. Vorig jaar had ik dit pakket en was er zeer blij meer! Dit jaar zou hij veranderd worden, maar hoort er weinig van :S kun je al iets meer vertellen over de ontwikkeling?

Dit jaar is het zeker de bedoeling dat bestellingen eerder gedaan kunnen worden. Als dat niet zo is heb ik persoonlijk een probleem, want het is mijn verantwoordelijkheid :frusty:.

De webshop moet uiterlijk half november operationeel online zijn. Vorig jaar zaten we inderdaad met het probleem van de nieuwe webshop, maar dat is dit jaar niet anders want we komen weer met een nieuwe webshop en ik kan met enige trots zeggen dat het iets unieks wordt!

We zijn dit jaar op tijd begonnen met alle voorbereidingen dus ik hoop dat we er ruim op tijd bij zijn.

heb vorig jaar via de webshop van vuurwerkland rijen gekocht, werkte echt perfect, bestellen en pas afrekenen als je het ophaalt en de bestelling volledig is!

heb vorig jaar via de webshop van vuurwerkland rijen gekocht, werkte echt perfect, bestellen en pas afrekenen als je het ophaalt en de bestelling volledig is!

Dit noem ik nu nog eens topnieuws.
Helemaal nu je vertelt dat je ook pas achteraf hoefde te betalen.
Dat komt niet vaak voor.

1 gaan julie die vuurwerk land paketten ook vast leggen ?

2 is er al bekend welke winkels ze gaan verkopen ?

3 wat is het verschil tussen de paketten van kings lijn en die van
vuurwerk land ? :bye:

kan er al iets meer verteld worden over de lidu big box. Vorig jaar had ik dit pakket en was er zeer blij meer! Dit jaar zou hij veranderd worden, maar hoort er weinig van :S kun je al iets meer vertellen over de ontwikkeling?

Zover ik weet wordt de Big Box niet aangepast dit jaar.

1 gaan julie die vuurwerk land paketten ook vast leggen ?

2 is er al bekend welke winkels ze gaan verkopen ?

3 wat is het verschil tussen de paketten van kings lijn en die van
vuurwerk land ? :bye:

ad 1. Als je met vastleggen bedoelt dat niet iedereen deze mag gaan verkopen dan is dat zo. Vuurwerklandwinkels en een select aantal anderen mogen deze paketten verkopen. Wie dit precies zijn zal op een later moment duidelijk worden.

ad 2. Alle vuurwerklandwinkels gaan deze paketten verkopen. Daarbij zal de lijn verder worden uitgebreid met een zeer mooi assortiment aan cakes. Welke winkels vuurwerkland gaan heten is op dit moment nog niet bekend.

ad 3. Dat zijn verschillende paketten met verschillend vuurwerk. Kwalitatief zijn ze redelijk vergelijkbaar.

Dit noem ik nu nog eens topnieuws.
Helemaal nu je vertelt dat je ook pas achteraf hoefde te betalen.
Dat komt niet vaak voor.

Even ter verduidelijking: Vuurwerkland Rijen werkte vorig jaar met een eigen site. De nieuwe site van Vuurwerkland zal anders werken en ik hoop zelfs nog beter. Achteraf betalen is op de nieuwe site helaas geen optie. Dit doen we om wachtrijen bij de afhaalbalies te voorkomen. Dit is een fenomeen dat vooral bij de grote winkels vaak voorkomt en niet prettig is voor de consument en detaillist. De betaalmethode waar we gebruik van maken op de nieuwe site is iDEAL. Dit is snel, makkelijk en veilig. We hopen hiermee een mooi compromis te hebben gevonden.

weten jullie al wat er in de plaats van de sweet coconut komt want ik vondt die zelf altijd een van de mooiste single shots

Haha, een gewaagde naamkeuze, ik verwacht er nu érg veel van. :wink: Is de afkorting eigenlijk voor Mother Of All Bombs of, wat misschien passender is, voor Mother Of All Bombettes? :wink:

Ik ben benieuwd, kom maar op met die info! :D

:bye:

ad 1. Als je met vastleggen bedoelt dat niet iedereen deze mag gaan verkopen dan is dat zo. Vuurwerklandwinkels en een select aantal anderen mogen deze paketten verkopen. Wie dit precies zijn zal op een later moment duidelijk worden.

ad 2. Alle vuurwerklandwinkels gaan deze paketten verkopen. Daarbij zal de lijn verder worden uitgebreid met een zeer mooi assortiment aan cakes. Welke winkels vuurwerkland gaan heten is op dit moment nog niet bekend.

ad 3. Dat zijn verschillende paketten met verschillend vuurwerk. Kwalitatief zijn ze redelijk vergelijkbaar.

met vraag 1 bedoelde ik of julie die ook gaan filmen

en met betreking op vraag 2 nog een vraag: Alle vuurwerk land winkels gaan
die paketen verkopen . Er zijn ook winkels die de naam niet dragen . maar verkopen wel julie produckten . gaan die ook de vuurwerkland
of kings paketen verkopen ? :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
met vraag 1 bedoelde ik of julie die ook gaan filmen

en met betreking op vraag 2 nog een vraag: Alle vuurwerk land winkels gaan
die paketen verkopen . Er zijn ook winkels die de naam niet dragen . maar verkopen wel julie produckten . gaan die ook de vuurwerkland
of kings paketen verkopen ? :bye:

De vuurwerkpaketten zullen dit jaar waarschijnlijk niet op video worden opgenomen.

Sommige winkels wel en sommige winkels niet. Wij hebben in totaal 9 collecties en onze dealers verkopen daar afhankelijk van wat ze willen 1 tot 4 collecties van. Er zijn dus ook dealers die geen vuurwerkland en geen kings collectie verkopen.

avp500

avp500

kun je mij ook nog vertellen hoeveel er in een karton avp 500 zitten?

bedankt trouwens voor het antwoord betreffende de barely legal kartonnetjes :D

gr. Rob

is er al meer nieuws over de prijzen van dit jaar? Veel vuurwerk liefhebbers (te minste ik :P) zie graag vroeg tijdig de prijzen en kan zo gemakkelijker een keuze lijst maken?

is er al een degelijke prijslijst van dit jaar?

Back
Bovenaan