magnolia
VWC lid
weet u ook of ten kate in hasselt dit jaar de xtreme collectie, lidu, star ne barely verkoopt?
en gaan ze ook vuurwerk landt pakketen verkopen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
weet u ook of ten kate in hasselt dit jaar de xtreme collectie, lidu, star ne barely verkoopt?
is er al meer nieuws over de prijzen van dit jaar? Veel vuurwerk liefhebbers (te minste ik) zie graag vroeg tijdig de prijzen en kan zo gemakkelijker een keuze lijst maken?
is er al een degelijke prijslijst van dit jaar?
en gaan ze ook vuurwerk landt pakketen verkopen![]()
Koen, weer eens een vraagje van mij:
B&W staat op de Garden Business (beurs september 2008, Gorinchem)
Deze beurs duurt 3 dagen en is toegankelijk voor bedrijven/genodigden
1. Wanneer is jullie aanwezigheid op die beurs voor jullie geslaagd te noemen?
2. Wat verwachten jullie zelf van deze beurs?
3. En ben jij ook aanwezig?
Als het duidelijk is wie wat verkoopt . Vertel je het ons dan in een aparte post ?
Jammer dat ze bij vuurwerkland ook hun prijzen verhogen. Waarom?? Gaan ze nu ook al net als andere importeurs te werk door de prijzen te verhogen.
Jammer dat ze bij vuurwerkland ook hun prijzen verhogen. Waarom?? Gaan ze nu ook al net als andere importeurs te werk door de prijzen te verhogen.
Wij hebben inmiddels een voorlopige prijslijst liggen met helaas (om de bekende redenen) prijsstijgingen. Omdat deze lijst niet helemaal definitief is kan ik deze op dit moment nog niet publiceren, er zullen nog veranderingen in komen. We hebben in ieder geval geprobeerd de stijgingen tot een minimum te beperken. Gelukkig staan op deze lijst ook een groot aantal nieuwe producten in bijna alle collecties met hele goede prijzen. In principe komt onze nieuwe site begin november online. Daarin zullen de definitieve nieuwe prijzen staan.
u zegt dat B & W de stijgingen tot het minimum te beperken, aan hoeveel procent moeten wij bij de meeste producten aan denken? 5%-10% of zelf 15%?
Omdat de prijslijst nog niet definitief is weet ik het niet precies. Ik ga er van uit dat het per product verschillend zal zijn. Ik denk dat als je uitgaat van ergens tussen de 0 en 15% je goed uitkomt. Helaas weet ik het op dit moment ook niet specifieker...
Koen ik heb weer een vraag en deze keer een aparte vraag.
Ik weet niet of jij hem kan beantwoorden of iemand anders van het management van B&W.
Het gaat om het volgende:
Stel je wil een verkooppunt beginnen, in hoeverre verleent B&W hulp aan een (aspirant) ondernemer om zijn zaak op poten te zetten.
Welke diensten verlenen jullie hierbij en zijn deze diensten gratis?
Vraag hoeft niet direct beantwoord te worden hoor.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet
Fred
Bedankt voor je snelle reactie. Top.
Er bestaat inderdaad persoonlijke serieuze interesse (voor 2009)
En ik denk dat het goed is om te weten voor andere aspirant vuurwerkverkopers welke mogelijkheden er zijn als je voor B&W kiest.
groet
Fred