Vraag het Vuurwerkland

Hoi Koen,

Ik heb een vraag mbt. de space collection.

op de site van arjan uitman staat deze collectie onder overige collectie ipv. b&w collectie.

hebben jullie deze collectie verstoten? of gaat / is deze collectie er helemaal uit?

groetjes van Rob

welke produckten hebben julie in de finale van de demo van wapenveld ?

Royal Touch
Devils Dance
Extreme Wave
Star Wars
Happy stars
Big 19
Star Light
Crackling Dragon
Full Sky
Crazy Coconut
Golden Glory
Outbreak
Extreme Salute
Marsian Attack
X-Terminator
Pyromania

Hoi Koen,

Ik heb een vraag mbt. de space collection.

op de site van arjan uitman staat deze collectie onder overige collectie ipv. b&w collectie.

hebben jullie deze collectie verstoten? of gaat / is deze collectie er helemaal uit?

groetjes van Rob

Dit is een collectie die slechts voor een zeer beperkt aantal klanten van ons is en daarom niet op veel plaatsen in Nederland te verkrijgen. De colllectie gaat er voorlopig nog niet uit en we hebben hem ook niet verstoten. Ik weet niet waarom deze collectie bij AVP daar neergezet is...

Even een extra bedankje voor je Koen.
Dat je weer de tijd hebt genomen om de vragen te beantwoorden.
Echt top. Klasse.

Koen, nu de maand oktober is begonnen en we gaan de laatste 3 maanden in, heb je inmiddels een idee wanneer de leden een nieuwe dealerlijst kunnen verwachten en wanneer de films van de producten online komen?
Is daar al enig zicht op?

Alvast bedankt weer voor je reactie.

Koen, nu de maand oktober is begonnen en we gaan de laatste 3 maanden in, heb je inmiddels een idee wanneer de leden een nieuwe dealerlijst kunnen verwachten en wanneer de films van de producten online komen?
Is daar al enig zicht op?

Alvast bedankt weer voor je reactie.

Hoi Fred,

De definitieve dealerlijst is pas rond half november helemaal compleet omdat dan alle onderhandelingen zijn afgelopen. Met betrekking tot de films kan ik helaas niets zeggen. Ik ben druk bezig om het juiste materiaal uit China te krijgen. Helaas voelen zij daar niet dezelfde prioriteit als ik :angry:. Ik heb al wel het een en ander gezien maar de filmpjes waren te slecht om te gebruiken.... Dat is dus echt afwachten, ook voor mij.

is de prijs van de big box al bekent voor dit jaar? ben namelijk heel benieuwd want wil deze graag hebbe voor dit jaar!

was er al bang voor xD had al rekening gehouden met 15%. ik neem hem toch ;)

weet je ook al de prijzen van: ultimate force, breakdown, assorti ruitcakes, super 3 en de powerpalm?

De verkoopadviesprijs voor de Big Box is dit jaar: € 125,- (prijsverhoging = (helaas) 15%).

Laatst bewerkt:
was er al bang voor xD had al rekening gehouden met 15%. ik neem hem toch ;)

weet je ook al de prijzen van: ultimate force, breakdown, assorti ruitcakes, super 3 en de powerpalm?

Ultimate force: 39,95
Break Down: 29,95
Assorti ruitcake: 30 euro
Super 3: 50 euro
Power palm: 25 euro

Zoals je ziet stijgt de ene prijs iets meer dan de ander. Gemiddeld is het ergens tussen de 10 en 15%.....

nou koen ik moet je wel vertellen dat ik de prijzen hoger geschat heb. ben er dan ook zeer blij mee dat het dan zelfs meevalt. Jullie zijn top bezig :D

Ultimate force: 39,95
Break Down: 29,95
Assorti ruitcake: 30 euro
Super 3: 50 euro
Power palm: 25 euro

Zoals je ziet stijgt de ene prijs iets meer dan de ander. Gemiddeld is het ergens tussen de 10 en 15%.....

in Wapenveld is er een demo geweest .
na die demo zijn er nog nieuwe produckten bij gekomen .
staat er nog een demo op de planing waar in die nieuwe dingen ook geschoten worden ? :bye:

in Wapenveld is er een demo geweest .
na die demo zijn er nog nieuwe produckten bij gekomen .
staat er nog een demo op de planing waar in die nieuwe dingen ook geschoten worden ? :bye:

Wijzelf zullen geen demo meer schieten maar bij onze dealers zullen zeker nog verschillende demo's worden georganiseerd. Wij hebben er in principe geen invloed op welke producten ze daar laten zien. Je kunt er echter wel van uit gaan dat ze ook (enkele) nieuwe producten laten zien, dat is immers het doel van een demo.
Ik ben momenteel bezig om te inventariseren wie, wanneer een demo organiseert. Zodra ik dit allemaal op een rijtje heb zullen de data worden gepubliceert in een kalender op www.vuurwerkblog.nl.

Misschien ten overvloede, maar : In Friesland zijn tot nu toe onder voorbehoud 2 demo's bekend.

12 december Magic Vuurwerk Gorredijk. Wetterkant 8 te Gorredijk. Demo is aan de Overtoom.
13 December Vuurwerkland (Magic Vuurwerk) Noordwolde op het Manauplein.

(Noordwolde demo staat nog niet 100% vast, is nog in afwachting van de provinciale procedure, maar komt vast goed)

Misschien ten overvloede, maar : In Friesland zijn tot nu toe onder voorbehoud 2 demo's bekend.

12 december Magic Vuurwerk Gorredijk. Wetterkant 8 te Gorredijk. Demo is aan de Overtoom.
13 December Vuurwerkland (Magic Vuurwerk) Noordwolde op het Manauplein.

(Noordwolde demo staat nog niet 100% vast, is nog in afwachting van de provinciale procedure, maar komt vast goed)

ik neem aan dat net zoals vorig jaar ook in franeker een demo is bij de vuurwerkgigant.

Back
Bovenaan