decibel VWC lid 11 dec 2011 #3.021 Iphone want van jouw taalgebruik snap ik geen drol. Choeet banger of the mamoth
Ruben VWC lid 11 dec 2011 #3.022 Choeet Banger, vroeger wel eens gehad, leuke knallers. Melk of Karnemelk?
tristen VWC lid 11 dec 2011 #3.025 Bananen bol al eens gehad! Aardbei niet dus Bananen! Appelflap met bladerdeeg in de oven of zelfde beslag als oliebollen maar dan appelstukjes erin en dan in de frituurpan?
Bananen bol al eens gehad! Aardbei niet dus Bananen! Appelflap met bladerdeeg in de oven of zelfde beslag als oliebollen maar dan appelstukjes erin en dan in de frituurpan?
Mattenfreak Administrator Forumleiding 11 dec 2011 #3.026 Bananenbol natuurlijk. EDIT: oliebolbeslag met appelstukjes. 100s 0,5" of 16s 1,2"?
tristen VWC lid 11 dec 2011 #3.028 decibel zei: 16 1,2" Sjaal of muts? Klik om te vergroten... Geen van beide gebruik ik, als ik niet kiezen een muts. Bij één vuurwerkwinkel je vuurwerk kopen en grotere gratis producten krijgen of bij meerdere winkels kopen en meer kleinere gratis producten krijgen?
decibel zei: 16 1,2" Sjaal of muts? Klik om te vergroten... Geen van beide gebruik ik, als ik niet kiezen een muts. Bij één vuurwerkwinkel je vuurwerk kopen en grotere gratis producten krijgen of bij meerdere winkels kopen en meer kleinere gratis producten krijgen?
monkeyboner VWC lid 11 dec 2011 #3.029 Meerdere kleinere producten. Thunderstruck(hardix) of de Silver salute?