Mijn ervaring vandaag
Ik had als bestelling staan
Big Box - Magnum
UItimate Design - Magnum
Special #4 - Katan
Bij voorbaat wist ik natuurlijk dat de Big Box afgekeurd was in bepaalde batches dus ik was al nieuwschierig. Eenmaal aangekomen vertelde het personeel mij dat alle drie de artikelen er niet waren?
Geen Big Box (afkeur), Geen Ultimate Design (afkeur), Geen Special #4 (want niet geleverd gekregen uit Katan) werd mij verteld. Uiteindelijk kreeg ik de vraag wat ik er mee wou gaan doen, personeel was erg vriendelijk en de eigenaar ook, ik ben even met ze meegelopen om te kijken wat ze nog hadden. Uiteindelijk was voor mij duidelijk dat er geen echte waardige vervangers waren voor de drie boxen dus even naar de prijs gekeken (260 euros+-). Voorgesteld aan ze om Katan Specials 2/3/5 en 6 mee te nemen voor dit prijs (65 ps). Geen echte vervangers maar voor dat geld echt een prima deal (had toch al van te voren getwijfeld om ze te halen).
Ik zoek natuurlijk wel secure producten uit die ik graag wil hebben, geen rauwe fluit heb ik nu bijvoorbeeld... En geen flinke doos met enorme boeketten. Met gemixte gevoelens naar huis gegaan.