Vox vuurwerk

Ik wil via deze weg Gert en Robert nog bedanken voor de service, de speciale koopavond, de kortingen/acties, het mooie assortiment en de prijs die ik via dit forum gewonnen had!

Ik vind en vond echt dat jullie meedachten, de moeite namen voor de klant en was blij verrast met een winkel zo dicht bij Zwolle (de plaats waar ik stook)

Het was de eerste keer dat ik er geweest ben, maar zal zeker dit jaar terugkeren.

Masterline over 9x de Crystal Crown 4x Split Dicision 3x Zentax. Event Collectie 2 Stage Maker, 3 x secret wave 4 x spiderking 4 blinking willows. Van Wolff heb ik nog 6 x retro, 1 x spirit, 2 x 6ix wonders, 5x range, 18 x fortune force, 1 bomberman en 2x typhoon van Katan en 1 x midnight thunder van de Gold Selection.
+ 7 zen boxen voor 1750 euro alles in 1 koop!!!
Of Alle 7 zen boxen voor 100 euro per stuk 1059289_260230980809054_523732150_n.jpg

Mooie actie van Vox

misschien moet je dit in het vraag en aanbod topic zetten. Tenminste het lijkt erop dat je het wil verkopen en niet namens Vox? Als dit wel zo is dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
greetzz

Dit is gewoon namens vox te koop gezet voor de liefhebbers onder ons!ricko had contact met vox,en heeft dit uit naam van vox mogen plaatsen.

Dit jaar bestaat VOXvuurwerk alweer 5 jaar.
Dit gaan wij natuurlijk vieren met iedereen!
Alle voorbereidingen voor dit jubileumjaar zijn in volle gang.

Wat te denken van:

COMPLEET VERNIEUWDE VUURWERK COLLECTIES!
MEGA VUURWERKSHOW
SUPER AANBIEDINGEN
FACEBOOKAKTIES
EN NOG VEEL MEER!

Wat sowieso vast staat is dat wij evolution gaan verkopen!!
Wij wachten de laatste shows nog af en zullen dan langzamerhand bekend gaan maken welke collecties wij nog meer opnemen in ons assortiment.

Het is stil hier... Het is nog geen december maar ben toch wel een beetje benieuwd wat Vox dit jaar te bieden heeft!

Momenteel ben ik even erg druk met een andere hobby van mij,en heb ik even niet de tijd jullie op de hoogte te houden over vox vuurwerk.ik zou zeggen houd de site en facebook goed in de gaten!!!

Samen met Nikos hier 2 bestellingen gehaald. Het kwam bij binnenkomst erg chaotisch over.

Bij het inleveren van de bonnen werd al gezegd, oo hoop dat je bestelling klaar staat anders hebben we deze producten niet.

Bleek ook zo te zijn, vervangers moest geld bij. Voor ons is het 1x en niet weer!

Back
Bovenaan