Voorpret is ook wat waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben een verbod...en ik kan je vertellen t interesseert me geen reet!!! Ik heb al helemaal bedacht hoe we t gaan doen en dat is zeker niet minder of anders dan normaal!!
Mij pakken ze het niet af!!

heerlijk om te lezen dat men zich niet laat kisten door een verbod!!
Zo sta ik er ook in

Voorpret is zeker veel waard! Als het alleen om de laatste 2/3 dagen van het jaar zou draaien, dan wordt het een lastige hobby. Blijft altijd heerlijk om lekker tot die december maand jezelf te verheugen! Heerlijk als het dan (zoals nu) weer zo ver is!:D

Voorpret ansich is misschien nog wel het leukste van allemaal.
Wat ik ook doe ik vaak het de spullen in mijn hand pakken om het te bekijken. Tot meerdere keren per uur en ergernis van de vrouw

Merk nu heel goed dat de voorpret voor mij tog echt het aller belangrijkste is. Hoewel het nu de dag der dagen is en ik er heel veel zin in heb, merk ik aan mezelf dat ik ook baal dat de vele gave dingen zoals kerst, tuincentra, vuurwerk bestellen en shoppen alweer voorbij zijn.

Merk nu heel goed dat de voorpret voor mij tog echt het aller belangrijkste is. Hoewel het nu de dag der dagen is en ik er heel veel zin in heb, merk ik aan mezelf dat ik ook baal dat de vele gave dingen zoals kerst, tuincentra, vuurwerk bestellen en shoppen alweer voorbij zijn.

Kan het niet beter omschrijven dan dit. Het bestellen, afhalen, bekijken etc levert voor mij meer plezier op dan het afsteken.

Juist, zeker nu de winkels dicht zijn en met dit weer, besef je hoeveel lol je hebt tot aan deze dag. Dit is de dag om alles fantastisch af te sluiten, zin in, maar grotendeels is de pret al wel voorbij. Laten we hopen dat we het met goed weer mogen afronden!

eens, voorpret is geweldig, ik vind dat netzo leuk als het afsteken zelf. Het uitzoeken, beste deals, speuren en sfeer proeven in de winkels. Het heeft gewoon wat, ben blij dat ik dat nog mijn kinderen heb kunnen laten beleven.

Kan het niet beter omschrijven dan dit. Het bestellen, afhalen, bekijken etc levert voor mij meer plezier op dan het afsteken.
Dit blijft zo raar fenomeen, we leven niet eens zozeer toe naar het moment zelf, maar alles eromheen. Uitkiezen, discussie hier op het forum, afhaaldagen, kerst, uitstallen en plannen.

In dat opzicht is deze hobby enorm mooi, we genieten zo van de weg ernaar toe ipv het moment zelf,vaak is dat omgekeerd, men is achteloos wat betreft de reis en focused zich alleen op de bestemming, terwijl het hier omgekeerd is.

buren hebben nu vuurton al aan, met meuk d'r op al rokend. Voorpret is leuk, al gerookt worden om 11u in de ochtend iets minder

Voorpret vind ik altijd onwijs leuk, vergelijken van producten, kijken op webshops en zien wat anderen doen/bestellen. Niet te vergeten, natuurlijk alle (nieuwe) YouTube videos kijken!

Dit jaar is inderdaad wel echt hét bewijs dat het de voorpret is die het doet. Toeleven naar de countdown, de donkere dagen, klok terug, sinterklaas, kerst, top2000, WK darts, de afhaaldagen... en nu is het 31 december. Zin in vandaag hoor, maar de meeste pret is voorbij. En dat besef zinkt dan nu ook ff in.

Ook voor 't eerst in jaren niet vieren met wat medeliefhebbers maar ''lekker thuis''. Ook da's een dikke downgrade voor de beleving.

Dessalniettemin, iedereen veel plezier met stoken vandaag en vanaf morgen begint de voorpret weer!!

De voorpret juist alles.
Het weken/maanden lang kijken wat je wil kopen,bestellingen maken,tripjes maken,filmpjes kijken..
Het stiekem weken lang je jezelf veel te druk maken over wat voor weer het gaat worden:D

En als dan eenmaal de dag is aangebroken toch een ander gevoel hebben,de voorpret is helemaal voorbij en je weet...morgen is alles helemaal voorbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan