brian the freak
VWC lid
2015 versie geschoten......ge wel dig ! Leek wel of ik in adelfia stond, continu wegspringen voor de vallende sterren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die 2015 versie was iedergeval echt gruwelijk! Het verbaasd me dat de 2016 versie tegenvalt, want al die Pangu boxen en producten schieten ook allemaal erg hoog en dat maakt met die boeketgrootte en kwaliteit helemaal niks uit. En deze box komt geloof ik gewoon uit de zelfde fabriek, dus vandaar.
Die 2015 versie was iedergeval echt gruwelijk! Het verbaasd me dat de 2016 versie tegenvalt, want al die Pangu boxen en producten schieten ook allemaal erg hoog en dat maakt met die boeketgrootte en kwaliteit helemaal niks uit. En deze box komt geloof ik gewoon uit de zelfde fabriek, dus vandaar.
bestel hem nu alvast ergens. Dan kan hij jaartje drogen en zul je zien dat het een bak van een box is.
greetzz
Een jaar drogen is niet nodig hoor, heeft hier een paar dagen naast de radiator gestaan, gortdroog, uitstekende prestaties.
2015 versie geschoten......ge wel dig ! Leek wel of ik in adelfia stond, continu wegspringen voor de vallende sterren.
Nu weet ik dat inhoud niet alles zegt, maar waarom hebben 5 van de 6 cakes van de 2016 versie maar 350 gram en eentje 395? Waarom niet maximaal gevuld?
Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?
Gr
Evolution Fireworks
Hier nog een filmpje van mijn kant
http://www.youtube.com/watch?v=ieBh8ZpQPw8&feature=youtu.be