Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

2016 versie, mooie effecten maar voldeed niet helemaal aan mijn verwachting. Dat kan er natuurlijk ook aan liggen omdat de meeste reacties hier op de 2015 versie geschreven zijn. Ik vond de stijghoogte te hoog waardoor de "wow" factor weg was. De effecten waren wel mooi en de kleuren zijn erg mooi. Had zelf verwacht dat dit de beste box was die ik had en had hem voor het laatst bewaard maar was helaas niet het geval. Zeker geen slecht product, maar misschien lag mijn verwachting te hoog na al de reacties hier.

Wij hadden de 2016 versie, ontzettend van genoten. Ging wellicht iets hoger maar de effecten waren van erg hoog niveau, het tempo perfect en gemakkelijk door te lonten.

Echt een top box, filmpje volgt snel!

Die 2015 versie was iedergeval echt gruwelijk! Het verbaasd me dat de 2016 versie tegenvalt, want al die Pangu boxen en producten schieten ook allemaal erg hoog en dat maakt met die boeketgrootte en kwaliteit helemaal niks uit. En deze box komt geloof ik gewoon uit de zelfde fabriek, dus vandaar.

Die 2015 versie was iedergeval echt gruwelijk! Het verbaasd me dat de 2016 versie tegenvalt, want al die Pangu boxen en producten schieten ook allemaal erg hoog en dat maakt met die boeketgrootte en kwaliteit helemaal niks uit. En deze box komt geloof ik gewoon uit de zelfde fabriek, dus vandaar.

Misschien vochtkwestie, zet m maar s jaartje te drogen weet je niet wat je ziet volgens mij...

Inderdaad vochtprobleem. Alle boxen van Pangu zijn halverwege het jaar al binnengekomen en hebben dus tijd gehad om te drogen.

Ja dat weet ik ook wel zeker. Die bombettes van de 2015 versie van alle Evolution producten kwamen trouwens zeker niet laag, alleen de sterren branden echt heel lang door. En met die 'halve boeketten' in de 2016 versie is ook niet anders want dat had die 2015 versie van mij ook. Ook de Fairy tail assortiment had dat bij mij uit 2015, dus volgens mij is er helemaal niks veranderd behalve de stijghoogte. En dat vind ik juist een pluspunt! Nu zijn de producten gewoon geperfectioneerd.

Beste cakebox van Nederland, zonder twijfel. Wát een effecten kwamen er uit die 2015 versie. Per 2 geschoten in de show, écht een topper! Ga zo door Evo!

bestel hem nu alvast ergens. Dan kan hij jaartje drogen en zul je zien dat het een bak van een box is.
greetzz

bestel hem nu alvast ergens. Dan kan hij jaartje drogen en zul je zien dat het een bak van een box is.
greetzz

Een jaar drogen is niet nodig hoor, heeft hier een paar dagen naast de radiator gestaan, gortdroog, uitstekende prestaties.

Een jaar drogen is niet nodig hoor, heeft hier een paar dagen naast de radiator gestaan, gortdroog, uitstekende prestaties.

i know, Maar als je hem nu alvast koopt weet je dat je welke batch je hebt en je mag hem toch niet eerder afsteken dan over een jaar. Vandaar....
greetzzz

2015 versie geschoten......ge wel dig ! Leek wel of ik in adelfia stond, continu wegspringen voor de vallende sterren.

Hier ook de 2015 geschoten..
Maar door vonk overslag of een fabrieksfoutje gingen meerdere cakes tegelijk af in hoge snelheid..
Het was wel heftig.. maar wel jammer.
En idd sterren koppen.. :bonk:

Ik had ook een 2016 versie en deed het goed. Wel jammer inderdaad van de TE lage sterren. Effecten waren goed ondanks dat hij nog echt wel klam aanvoelde.

Nu weet ik dat inhoud niet alles zegt, maar waarom hebben 5 van de 6 cakes van de 2016 versie maar 350 gram en eentje 395? Waarom niet maximaal gevuld?

Nu weet ik dat inhoud niet alles zegt, maar waarom hebben 5 van de 6 cakes van de 2016 versie maar 350 gram en eentje 395? Waarom niet maximaal gevuld?

Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?

Gr
Evolution Fireworks

Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?

Gr
Evolution Fireworks

Bedankt voor je snelle reactie! Kan de rest een voorbeeld aan nemen.

Antwoord op jouw vraag: The bigger the better :D

Back
Bovenaan