Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Wat een ziek blok. Had de 2015 versie. Kan zich meten met illegale blokken. Effecten kwamen inderdaad vrij laag, begreep dat dit is aangepast in de 2016 versie.

Kan zich zeker meten met 1.2inch prof blokken,er werd hier Fire-event en Funke in de buurt afgestoken en de 1.2 inch schoten zijn vergelijkbaar,behalve de Nederlandse 1.2 salutes dan.

Wat een doos zeg, pure kwaliteit.
Boeketten zijn echt groot en blijven lang branden.
Deed het ook erg goed bij de mensen in de straat die stonden te kijken.

Was een van de beste boxen van de avond . Doorgelont op een plank laminaat en liep super.
Stond samen te blazen met de Six best.
Vooral dat kruipende goud met rode tips is subliem! Daar mag van mij wel een box van komen die daar uit bestaat.

Kan zich zeker meten met 1.2inch prof blokken,er werd hier Fire-event en Funke in de buurt afgestoken en de 1.2 inch schoten zijn vergelijkbaar,behalve de Nederlandse 1.2 salutes dan.

Mijn mening is dat het Nederlands consumenten vuurwerk steeds beter word maar zich nog niet kan met met prof, 150sh triplex blokje blaasde alle cakeboxen makkelijk eruit kwa burst en spreiding

deze box was super , mooie spreiding , grote boeketten , perfecte burst ik vond persoonlijk deze mooier dan de cruel traction

Had hem dit jaar voor de eerste keer maar vond hem best wel tegenvallen, vond persoonlijk de cakeboxen van rubro beter

Ik ben het helemaal met je eens, voor mij de teleurstelling van afgelopen oud en nieuw. Dit is niet meer de top box die het was, jammer dat de kwaliteit weer eens niet is behouden. Simpele 100 shotters van zena presteerden beter.

Ik had de 2015 versie.

Echt waar, niet normaal! Ik vond hem hoog genoeg schieten maar de boeketten waren zo dusdanig groot dat ze de grond raakte. Prachtige kleuren en een snoeiharde burst.

Beoordeel zelf maar, hier de film:
(Sorry voor de geluids problemen, externe mic doet moeilijk)

Ja daar tuin ik dus niet meer in, voortaan koop ik alleen nog maar producten uit bewezen productie jaren.

De Visions of Ecstacy presteerde anders nagenoeg hetzelfde als de film hierboven. Daarbij moet wel gezegd worden dat deze 3 dagen knus bij een radiator heeft gezeten. Ook hier kwamen de boeketten bijna op de grond.

Ik ben het helemaal met je eens, voor mij de teleurstelling van afgelopen oud en nieuw. Dit is niet meer de top box die het was, jammer dat de kwaliteit weer eens niet is behouden. Simpele 100 shotters van zena presteerden beter.
Heb jij toevalig ff een account aangemaakt om ff flauw te doen? Iedereen is tevreden hier, en jij kom ff met een paar opmerkingen die alleen een blinde zou kunnen maken, beetje kinderachtig of niet?

Ik weet dat evo lekker ligt bij de freaks maar je hoeft niet te gaan lopen slijmen hoor. Boxie is minder geworden helaas tis niet anders.

Ik heb de 2015 versie geschoten! Voor mij samen met de 100, ook 2015 versie, de toppers van de avond! Grandioze boeketten! Goeie burstknal! De 2015 versies zijn iig van topkwaliteit!

Ik weet dat evo lekker ligt bij de freaks maar je hoeft niet te gaan lopen slijmen hoor. Boxie is minder geworden helaas tis niet anders.

Kan me er niet in vinden.
Op de nieuwe stijg hoogte na vind ik ze exact het zelfde presteren.

Heb jij toevalig ff een account aangemaakt om ff flauw te doen? Iedereen is tevreden hier, en jij kom ff met een paar opmerkingen die alleen een blinde zou kunnen maken, beetje kinderachtig of niet?

Beetje respect hebben voor één mening.. Kritiek krijgen kan je alleen maar beter van worden en je voordeel mee doen. Ik zie bij iedere producent goede en slechte dingen. Maar soms kan er ook iets tegen vallen. Terecht of niet dat is altijd een punt van discussie.

Ik had de 2016-versie en met de beste wil van de wereld: ik kan geen verbeterpunten aandragen. En heb geen aandelen in Evo of wat dan ook :-) Heb al gezegd dat bijv de Happy Thunder Q en Brocade King Blue wat tegenvielen. Maar deze box is top.

Back
Bovenaan