Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?

Gr
Evolution Fireworks

Hoi Marchel, 10 meter hoger schieten helemaal vol proppen, dan heb je pas spectacle boxen. Overigens knap wat hier al uit gehaald word, maar nog groter en voller iets meer flash erin wat door de hoogte binnen de decibellen blijft zou echt top zijn!

Wat gaat hier in het begin mis? Wat betreft effecten lijkt het de 2016 versie, echter hij begint met salvo's en de tijdsduur is veel korter dan de 2016 versie. Overslag?

Als ik mij niet vergis was dit de 2015 versie heren. Inderdaad een overslag.. maar echt een straf is het niet :p toch ?

Wat gaat hier in het begin mis? Wat betreft effecten lijkt het de 2016 versie, echter hij begint met salvo's en de tijdsduur is veel korter dan de 2016 versie. Overslag?

Tip van de dag.
Ik snij altijd de bovendste karton en flappen van de doos af.
De lange delen passen altijd precies tussen de cakes.
Probleem van doorslag opgelost.
Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad.

Gr
Marchel

jaartal... en vonkoverslag bij outlet filmpje van eerste 2 cakes
greetzzz

wil niet lullig doen maar ze zijn allebei de 2016 versie ! enigste verschil is dat het filmpje op vuurwerkoutletvierhuizen een echte straat film is en die andere niet .. die op vuurwerkoutletvierhuizen is van vuurwerk bieb en is gefilmt tijdens hun oud en nieuw

de vragensteller vind blijkbaar dat de filmpjes dusdanig van elkaar verschillen.
En hij vraagt welke hij moet geloven. Ik geef aan dat het kan zijn dat het verschillend jaar is of dat het ene filmpje te maken heeft met vonkoverslag waardoor de eerste 2 cakes tegelijk gaan. Dat zie je ook terug in de duur van het filmpje.
Ik weet eerlijk gezegd niet of het allebei 2016 versie is. Mijn post was ook meer gericht om opties te geven waardoor het verschil kon komen. Misschien dat ik dit niet duidelijk neer heb gezet.

de vragensteller vind blijkbaar dat de filmpjes dusdanig van elkaar verschillen.
En hij vraagt welke hij moet geloven. Ik geef aan dat het kan zijn dat het verschillend jaar is of dat het ene filmpje te maken heeft met vonkoverslag waardoor de eerste 2 cakes tegelijk gaan. Dat zie je ook terug in de duur van het filmpje.
Ik weet eerlijk gezegd niet of het allebei 2016 versie is. Mijn post was ook meer gericht om opties te geven waardoor het verschil kon komen. Misschien dat ik dit niet duidelijk neer heb gezet.

Is allebei 2016 versie!

Back
Bovenaan