VIP Collection – Hoe het werkt

Valt me nu pas op, Mocht je kiezen uit 5 I shape cakes en 1 waaier. dan word dit niet 1 box van 6 cakes maar 1 box van 5 cakes en 1 losse cake? zo staat het wel op de afbeelding namelijk.

Zo ja hoe zit dat dan bij bij de keuze 2 i shap en 4 waaier? is daar een apparte doos voor of krijg je dan dan een box met 2 I shape cakes en 2 waaier cakes en dan nog 2 losse waaier cakes?

Valt me nu pas op, Mocht je kiezen uit 5 I shape cakes en 1 waaier. dan word dit niet 1 box van 6 cakes maar 1 box van 5 cakes en 1 losse cake? zo staat het wel op de afbeelding namelijk.

Zo ja hoe zit dat dan bij bij de keuze 2 i shap en 4 waaier? is daar een apparte doos voor of krijg je dan dan een box met 2 I shape cakes en 2 waaier cakes en dan nog 2 losse waaier cakes?

Er is alleen een VIP Box gemaakt voor de I-shapes.
Omdat er zoveel mogelijkheden zijn was het onmogelijk om een VIP Box te maken waarin waaier(s) en I-shapes pasten in welke volgorde dan ook.
Het is ook geen must om alles in een VIP Box af te steken.
Alle cakes zijn onder andere getest op stabiliteit dus dat zit wel goed.

Bedankt voor je uitleg, ik denk dat het nu voor veel mensen wat duidelijker is hoe het precies in zijn werk gaat. :)

Namens de VIPgroep mag en kan ik melden dat de eerste containeer met VIPcake's varende is vanuit china.

Fototje van de container stond 17 september al of de Facebookpagina van de Vuurwerkhal

60595_540598262678731_681325101_n.jpg

6 december bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en bij afgelasting door wind op 7 december.
Misschien dat er andere demo's zijn die eerder plaatsvinden maar dat weet ik niet.

Echt mooie cakes hoor wat ik zo zie.. Grote kans dat ik in december even zo'n doosje samenstel eindigend met een waaier :cool:

Back
Bovenaan