San Trifone

Iemand nog iedeen/tips voor een hotel? En wat is het beste om te vliegen?
Zit beetje rond te kijken, maar vanaf schiphol naar Bari is een dure grap.
Hoop hier aanwezig te kunnen zijn:D

als het goed is is dit het programma voor dit jaar:

file.php

is nog wel redelijk slecht leesbaar :D
(komt trouwens van piroweb.it)

Erg mooi programma met Chiarappa en Pirodaunia voor de batterias. Dagshows staan grote namen bij en de avondshows zijn daar altijd goed. We hebben er zin an !

Iemand nog iedeen/tips voor een hotel? En wat is het beste om te vliegen?
Zit beetje rond te kijken, maar vanaf schiphol naar Bari is een dure grap.
Hoop hier aanwezig te kunnen zijn:D

Wij vliegen zelf vanaf schiphol 8 november om 18.05. We hebben een vlucht waar we volgens mij in Rome over moeten stappen naar Bari. Via www.skyscanner.nl heb je in 1 overzicht een boel vluchten bij elkaar. Wij hebben € 167 voor een retourticket betaald. Vergis je trouwens niet in de huurprijs van een huurauto. Ik heb voor ons groepje een busje gehuurd bij Hertz. Kosten zijn € 68 pp. per persoon. Maarja je moet er wat voor over hebben he. :p

is nog wel redelijk slecht leesbaar :D
(komt trouwens van piroweb.it)

Ik dacht zoek het zelf wel even op, op piroweb.it omdat het zo slecht leesbaar is, maar vind het knap hoe jij wegwijs vind in die site:bonk:
Ben zo goed als zeker aanwezig, dus hoop dat ik jullie tegen kom in Adelfia!

Wij vliegen zelf vanaf schiphol 8 november om 18.05. We hebben een vlucht waar we volgens mij in Rome over moeten stappen naar Bari. Via www.skyscanner.nl heb je in 1 overzicht een boel vluchten bij elkaar. Wij hebben € 167 voor een retourticket betaald. Vergis je trouwens niet in de huurprijs van een huurauto. Ik heb voor ons groepje een busje gehuurd bij Hertz. Kosten zijn € 68 pp. per persoon. Maarja je moet er wat voor over hebben he. :p

Heb nu een vlucht gevonden vanaf Eindhoven naar Rome, en vanaf daar auto huren en richting Adelfia...
Wel nog 4 uurtjes sturen die kant uit, maarja moeten er wat voor over hebben!

file.php

Geen idee of dit werkt maar hier de grote versie van het programma.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom vlieg je niet gewoon op Napels? Zaterdag 8 november heen en woensdag terug €125 retour. Auto huren op vliegveld via Transavia site en klaar is Kees. Lijkt me prettiger dan helemaal vanaf Rome moeten rijden.

Wij hebben dezelfde route. Gaan alleen de zondag daarna pas terug omdat we nog naar familie in Napels gaan. Alfa tje gehuurd, Bella Italia!

Waarom vlieg je niet gewoon op Napels? Zaterdag 8 november heen en woensdag terug €125 retour. Auto huren op vliegveld via Transavia site en klaar is Kees. Lijkt me prettiger dan helemaal vanaf Rome moeten rijden.

Dat had ook gekunt maar vliegen nu op Rome voor 60 euro.
Stukje rijden maar uit eindelijk een stuk goedkoper...

Heb nu een vlucht gevonden vanaf Eindhoven naar Rome, en vanaf daar auto huren en richting Adelfia...
Wel nog 4 uurtjes sturen die kant uit, maarja moeten er wat voor over hebben!

Wij hebben geboekt via Ryan-air en zullen vliegen vanaf Weeze, Dusseldorf naar Bari.
Ons retourticket kostte nog geen 55€ per persoon!
Uiteraard huren ook wij daar een auto, welke op het vliegveld van Bari op ons staat te wachten.

Wij zitten met vijfen in een hotelletje boven het dorpje Sannicandro. Auto gehuurd in Napels. Zondag gabbertje van vliegveld Bari ophalen onderweg en een paar dagen genieten van het Italiaanse eten en drinken. De tip voor een bbq ga ik ter harte nemen zo mogelijk. Anders wordt het een stapel pizza's, ook lekker. Tussendoor kijken of ze ook nog wat vuurwerk afsteken. Ik verheug me er op.

Laatst bewerkt:
Wij hebben geboekt via Ryan-air en zullen vliegen vanaf Weeze, Dusseldorf naar Bari.
Ons retourticket kostte nog geen 55€ per persoon!
Uiteraard huren ook wij daar een auto, welke op het vliegveld van Bari op ons staat te wachten.

Weeze is vanaf mijn huis 2,5 uur rijden... Volgend jaar maar even alles wat eerder regelen:p

Geboekt en dus weer aanwezig :D
Pyromusical laten we zitten, dan vliegen we alweer terug. 8-11 aanwezig!!

Back
Bovenaan