Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komen weer mooie spullen voorbij zeg. Blijft er nog wel wat over voor de compilatie? Want daar kijk ik toch wel ontzettend naar uit.
Het is bij jou altijd dikke compilatie. Zeker kwa beeld ,geluid maar vooral de liefde voor het kruit .Als het allemaal meezit, wordt dit een hele mooie compilatie kan je ik je beloven!
Iedereen de beste wensen! Hebben jullie ook zo'n fantastisch oud en nieuw gehad? Ik heb intens genoten van al het moois wat we hadden en heb dat uiteraard weer geprobeerd zo goed mogelijk in beeld te brengen.
De compilatie gaat vanavond live, om 19.30. Pak een bakkie koffie, een biertje, een oude oliebol en ga er lekker voor zitten vanavond!
Iedereen de beste wensen! Hebben jullie ook zo'n fantastisch oud en nieuw gehad? Ik heb intens genoten van al het moois wat we hadden en heb dat uiteraard weer geprobeerd zo goed mogelijk in beeld te brengen.
De compilatie gaat vanavond live, om 19.30. Pak een bakkie koffie, een biertje, een oude oliebol en ga er lekker voor zitten vanavond!