Video/foto topic van RaideR

Komen weer mooie spullen voorbij zeg. Blijft er nog wel wat over voor de compilatie? Want daar kijk ik toch wel ontzettend naar uit.

Iedereen de beste wensen! Hebben jullie ook zo'n fantastisch oud en nieuw gehad? Ik heb intens genoten van al het moois wat we hadden en heb dat uiteraard weer geprobeerd zo goed mogelijk in beeld te brengen.

De compilatie gaat vanavond live, om 19.30. Pak een bakkie koffie, een biertje, een oude oliebol en ga er lekker voor zitten vanavond :D!

Iedereen de beste wensen! Hebben jullie ook zo'n fantastisch oud en nieuw gehad? Ik heb intens genoten van al het moois wat we hadden en heb dat uiteraard weer geprobeerd zo goed mogelijk in beeld te brengen.

De compilatie gaat vanavond live, om 19.30. Pak een bakkie koffie, een biertje, een oude oliebol en ga er lekker voor zitten vanavond :D!

Het is altijd genieten om jou compilaties te bekijken, ik zit zeker klaar.

Je hebt geen woord gelogen. Er was inderdaad nog genoeg voor een super dikke compilatie. Gisteren er eens rustig voor gaan zitten en was eigenlijk van plan om 45-60 min te kijken, zodat ik vandaag de rest nog kon zien. Maar je raad het al, ik heb hem natuurlijk in 1 keer uit gekeken. Wat een super dikke compilatie en dat in een jaar waarbij er eigenlijk sprake is van een verbod. Erg mooi spul, ook lekker gevarieerd en zoals altijd heb ik tijdens het bekijken van de compilatie weer wat aantekeningen gemaakt van een aantal producten. Ook mooi dat er wat nieuwe batches en/of nieuwe artikelen zijn geschoten.

Weet je toevallig welke batch je had van de Amazing Set? Is die burst nog steeds zo onwijs hard dat het de meeste NL cakes/boxen er makkelijk uit knalt? Heb dit blok 2 jaar geleden in de straat in actie gezien. Toen werd ie verderop in de straat afgestoken. Ik kreeg de vraag: "welke box is dit?". Waarop ik heb geantwoord: dit moet wel prof zijn. Ben toen toch maar even gaan kijken toen de box net klaar was om welk artikel het ging. Tot mijn verbazing stond deze topper nog na te roken.

Yesss!! Ik hoopte al dat er weer een compilatie kwam :D

Back
Bovenaan