Video/foto topic van RaideR

Je hebt geen woord gelogen. Er was inderdaad nog genoeg voor een super dikke compilatie. Gisteren er eens rustig voor gaan zitten en was eigenlijk van plan om 45-60 min te kijken, zodat ik vandaag de rest nog kon zien. Maar je raad het al, ik heb hem natuurlijk in 1 keer uit gekeken. Wat een super dikke compilatie en dat in een jaar waarbij er eigenlijk sprake is van een verbod. Erg mooi spul, ook lekker gevarieerd en zoals altijd heb ik tijdens het bekijken van de compilatie weer wat aantekeningen gemaakt van een aantal producten. Ook mooi dat er wat nieuwe batches en/of nieuwe artikelen zijn geschoten.

Weet je toevallig welke batch je had van de Amazing Set? Is die burst nog steeds zo onwijs hard dat het de meeste NL cakes/boxen er makkelijk uit knalt? Heb dit blok 2 jaar geleden in de straat in actie gezien. Toen werd ie verderop in de straat afgestoken. Ik kreeg de vraag: "welke box is dit?". Waarop ik heb geantwoord: dit moet wel prof zijn. Ben toen toch maar even gaan kijken toen de box net klaar was om welk artikel het ging. Tot mijn verbazing stond deze topper nog na te roken.

Bedankt voor t compliment! Ja het werd elke keer iets meer en toen het verbod meer kwam besloten we met zijn allen dat het een groot feest moest worden, dat is gelukt zoals je ziet!

Wat betreft de Amazing Set, het betreft hier de 2020 batch, even nagezocht tussen de vele foto's! Een van de beste van de avond als je het mij vraagt.

Maaarrr de Breakout kon bijvoorbeeld goed meekomen qua burst!

Fantastische compilatie weer!! Aantekeningen zijn gemaakt voor volgend jaar. Die cairo crackling is ook een beest zeg. Wat vond je zelf de topper van de avond? En, moeilijke vraag: Alpha 2" of Lizard Buzzard?

Heerlijke compilatie zoals ik gewend ben van je. Gelukkig dit jaar zelf ook kunnen stoken, de compilatie van vorig oud en nieuw kon ik de eerste maanden niet aan zien hahaha. Heb je ooit nog eens plannen om een lijstje te maken van het vuurwerk en die te koppelen aan de tijden in de compilatie? Of zoiets als Andythepyro doet (weet niet hoe dat heet) waarbij je onderin de afspeelbalk kan zien wat je min of meer stookt? Bij het bestellen zie ik nog wel eens producten waarvan ik zeker weet ze in je compilatie te hebben gezien, maar door het stoken van het kleine spul (overigens geen offense, hartstikke sfeer verhogend!) soms enorm zoeken. Zoals ik eerder heb gezegd, je beelden komen zeer waarheidsgetrouw over en is een van mijn pijlers om snel eens streep door een product te zetten of niet.

Heerlijke compilatie zoals ik gewend ben van je. Gelukkig dit jaar zelf ook kunnen stoken, de compilatie van vorig oud en nieuw kon ik de eerste maanden niet aan zien hahaha. Heb je ooit nog eens plannen om een lijstje te maken van het vuurwerk en die te koppelen aan de tijden in de compilatie? Of zoiets als Andythepyro doet (weet niet hoe dat heet) waarbij je onderin de afspeelbalk kan zien wat je min of meer stookt? Bij het bestellen zie ik nog wel eens producten waarvan ik zeker weet ze in je compilatie te hebben gezien, maar door het stoken van het kleine spul (overigens geen offense, hartstikke sfeer verhogend!) soms enorm zoeken. Zoals ik eerder heb gezegd, je beelden komen zeer waarheidsgetrouw over en is een van mijn pijlers om snel eens streep door een product te zetten of niet.

Bedankt voor t compliment, wordt gewaardeerd! Top dat je zelf ook hebt kunnen stoken, is toch wel het fijnste :D!

Zo'n playlist optie heb ik wel gezien, misschien dat ik het op een later moment nog eens doe.

Uiteraard post ik van de meeste cakes/compounds ook losse video's maar ik snap zeker waar je vandaan komt!

Goed om te horen dat mijn films (en reacties :cool:) als maatstaf gebruikt worden xD!

Fantastische compilatie weer!! Aantekeningen zijn gemaakt voor volgend jaar. Die cairo crackling is ook een beest zeg. Wat vond je zelf de topper van de avond? En, moeilijke vraag: Alpha 2" of Lizard Buzzard?

Thanks Mike! Cairo Crackling was denk ik wel de beste losse cake die ik had!

En makkelijk: Alpha, ietsjes duurder per pijl maar echt een stuk indrukwekkender vanwege de lagere stijghoogte.

Man, wat een pracht! Mooi divers, harde burst en aardig wat mooie tails tussendoor. Ik kijk er naar uit komend oud&nieuw. Oja, mooie video weer. :thumbup:

Zoals altijd weer top films, kijk hier ontzettend graag naar. Goede kwaliteit van de films, mooie producten en prima live verslag :wink:

Zoals altijd weer top films, kijk hier ontzettend graag naar. Goede kwaliteit van de films, mooie producten en prima live verslag :wink:

Sluit ik me helemaal bij aan. Klein uurtje gekeken zonet, krijg alweer de kriebels. Mooie diversiteit in producten ook. Surex boxen zijn bizar. Ik hoor trouwens meer Wauw (en minder Hoppa) :blink: Goed gedaan weer man !

Hartelijk dank weer :D! Zoals jullie weten zit er veel passie bij mij voor onze mooie hobby.

Soms moet je ook van wat kleins genieten, zoals een crosette cake zo lekker op de vooravond tussen het gebeuk door.

Dit was echt een geweldige bak, kneiter harde burst, grote effecten en een lekker tempo. Een van de betere i-shape bakken die we gehad hebben.

Back
Bovenaan