Vette Marja

Wat een bruut ding is dit zeg! Een vriend van mij had deze afgelopen
Oud&Nieuw en ik moet zeggen dat ie in het echt nog veel vetter is dan op film. De dreun waarmee de mine de lucht in gaat is ook lekker, volgend jaar koop ik deze zeker weten zelf ook :D

Prachtig product. Vrienden hadden hem mij aanbevolen voor dit jaar.
Ik had hem tussen mijn romeinse kaarsen gezet samen met spacy vulcano als finale.
Was een groot succes!!!

Dan knal ik er ook nog maar een filmpje tegen aan.
We stonden wel te dichtbij om het goed op film te krijgen.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik was altijd in de veronderstelling dat de mine van de Vette Marja uit 2 tubes kwam, maar met oud en nieuw kwam ik er achter dat deze mine uit 3 tubes komt.
De fontein heeft geen eindstop, maar brandt door tot deze de stijglading van de mine bereikt. (de fontein tube zit door de lading sterren heen en rust dus op de stijglading).
Vanuit de stijglading lopen 2 (snel) lontjes simultaan naar de 2 andere (pure mine) tubes.

Gewicht van stijglading + sterren per tube is 30 gram.
De vermelding op het label lijkt me dus ook wat stug, aangezien de fontein echt geen 64 grammetjes kruit bevat.

Volgend jaar ga ik ze wel timen, want per 24 geeft anders zo'n zootje zoals te zien in onderstaand filmpje (2.30 - 4.03)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik had er 2, had er eerlijk gezegt meer van verwacht.
Weet niet of ik hem nog koop.

2x vette marja van mij:

+ YouTube Video

Willen ze vette marja zien, kijken ze niet:p

Laatst bewerkt:
misschien een ideetje voor deze pracht pot :D

ik heb de 1e plannen al in werking gezet , 3x V M , w shape :D

sdc11809.jpg

sdc11808y.jpg

Dat is zeker een leuk idee.
Dat heb ik dit jaar en het jaar ervoor ook gedaan.
Zeker een leuk effect.
Als het goed is komt Mike(Mattenfreak) nog met de film.

Haha nee je bent dus niet de enigste.
Maar goed, dat maakt ook niets uit:).
Veel plezier alvast, en het filmpje komt goed:p.

Zeker mooie pot. Vorig jaar had ik er 2. Maar het verkooppunt in hoofddorp is failliet... Dus ik zou niet weten waar in de buurt van haarlem ik marijn vuurwerk kan kopen. Echt balen, want die collectie vind ik verreweg het vetst.

Zeker mooie pot. Vorig jaar had ik er 2. Maar het verkooppunt in hoofddorp is failliet... Dus ik zou niet weten waar in de buurt van haarlem ik marijn vuurwerk kan kopen. Echt balen, want die collectie vind ik verreweg het vetst.

Als je mij even een berichtje stuurt, ik woon namelijk ook in Hoofddorp! Kan ik er altijd 2 voor je meenemen tijdens de losse verkoop bij 123vuurwerk! Woon 5 min lopen vanaf het paradijs.

Groet,

Rik

Als je mij even een berichtje stuurt, ik woon namelijk ook in Hoofddorp! Kan ik er altijd 2 voor je meenemen tijdens de losse verkoop bij 123vuurwerk! Woon 5 min lopen vanaf het paradijs.

Groet,

Rik

Dit vind ik een heel erg leuk gebaar, Rik!
Mooi om te zien dat men elkaar zo wil helpen; Toppie kerel!

Dit vind ik een heel erg leuk gebaar, Rik!
Mooi om te zien dat men elkaar zo wil helpen; Toppie kerel!

Doet Teun48 ook voormij:),

Hij besteld bij Orthen, met mijn geld, zijn geld ook natuurlijk, maar zo komen we aan die 500 euro en dus 35%korting, en hij geeft mij het de 31 mee:)

Simpel als wat:)

Afgaande van de filmpjes had ik er 4 besteld dit jaar, kon geen misser worden dacht ik.

Nou verkeerd gedacht dus. 3 van de 4 gingen af zonder de "mine druk"
De mine was slordig en slecht gevuld.
1 van de 4 leek op bovenstaand filmpje.
Bij de overige was de fontijn het mooiste. Zonde en jammer voor 10 euro p.s.

Voor mij deze overrated pot niet meer. € 5 euri hooguit.

Afgaande van de filmpjes had ik er 4 besteld dit jaar, kon geen misser worden dacht ik.

Nou verkeerd gedacht dus. 3 van de 4 gingen af zonder de "mine druk"
De mine was slordig en slecht gevuld.
1 van de 4 leek op bovenstaand filmpje.
Bij de overige was de fontijn het mooiste. Zonde en jammer voor 10 euro p.s.

Voor mij deze overrated pot niet meer. € 5 euri hooguit.

Had er dit jaar ook meerdere, waren gewoon zoals ze behoren te zijn. Een absolute topper voor 10 euri....

Achja, hij deed het prima.. Maar ik denk dat dit de laatste keer was. Het verrassende effect is er af en de prijs is toch wel erg hoog dan.

Back
Bovenaan