Vette Marja

gelukkig komt vanaf nu alles weer van die oude fabriek dus weer goed spul
goeie keuze van marijn om niet met die nieuwe door te gaan

Ja, dat staat uiteraard op het label bij het keuringsnummer en dergelijke.

Makkelijker is om op de bovenkant van de cake te letten. Je wilt geen oranje sticker als lontbeschermer (de goede versie heeft een zilveren sticker, meen ik). Ook het rode papier bovenop moet geen 'troebel' vloeipapier zijn, maar transparant plastic.

Afgestoken na eerst een aantal grote cakes te hebben afgestoken. De reacties zeggen genoeg!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daarna meteen nog een afgestoken. Geen verrassing meer, maar de reacties blijven leuk!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

geweldig die reacties hahaha!

verder echt zonde als ik sommige filmpjes zie..

Ik heb een foto kunnen maken van zowel de oude versie (productiejaar 2010) en de nieuwe versie (uit 2011). De betere versie is die van 2010, hier links op de foto. Let op het verschil in etiket (plaatsing van de naam), de kleur van het rode papier bovenop, en de dubbele sticker op de bovenzijde bij de goede versie.

2gwclqf.jpg

Links wil je hebben, rechts niet.

top, duidelijk verschil hee, dank je

is dit ook zo bij Vetjes? Krijg er nooit hoogte van of die vorig jaar ook minder was, kwam ook uit die nieuwe fabriek en nieuwe versie werd door Marijn in de uitverkoop ook goedkoper aangeboden dan de 2010 versie.

:( op de valreep nog 2 meegenomen voor 7,- p/st door de goede filmpjes, net even gecontroleerd en heb helaas de 2011 versie. Nog nooit gehad en voor 7,- vast te doen, maar toch jammer als je ze koopt voor de heftige mine. Las ook te laat ervaringen om nog iets mee te doen.

De ''slechte'' versie was hier bij een kleine winkel in de uitverkoop voor 6,95. Voor die prijs waren ze best aardig maar meer ook niet.

IMG_0396.jpg

Dit product is als los artikel erg lastig te krijgen, maar ik had er nog eentje liggen.
Straatfilmpje van vorig jaar!

Dat is in principe een ander product, maar dat is inderdaad een soort opvolger, Paar euro meer, meer kruit.

Geweldig om deze weer in de straat te hebben gehad! Wel in een ander jasje, van RedWire. Hij deed het ook weer super bij het publiek :) Het verrassings effect blijft geweldig haha, na dat zielige fonteintje opeens een dikke dreun en een mega goudmine.

Hier afgelopen jaarwisseling ook de laatste Vette Marja geschoten, weer erg van genoten. Wat een geweldig artikel blijft het, eerst het kleine fonteintje waar je altijd weer reacties krijgt wat dit voor iets is. En dan die doffe klap en een heerlijk dikke mine. Topper blijft het.

Back
Bovenaan