Vette Marja

Dit jaar op de valreep nog eentje meegenomen. En 'zij' presteerde weer zoals vorig jaar (zie mijn filmpje enkele posts hierboven). Fonteintje viel me in positieve zin op. En dan weer die spectaculaire mine. Weer goed vol! Volgend jaar denk ik niet meer. De verassing is er nu voor mijn publiek en de rest van de buurt wel vanaf en voor 10 euro kan je toch een andere goeie bak kopen.

Had deze voor het eerst en was bij mijn publiek ook niet bekend.
Toen het fonteintje bezig was werd er wat lacherig gedaan.
Maar toen kwam die mine er met een geweldige klap uit. En dat leverde weer de nodige verbaasde reacties op.

Een van de toppers van de avond bij mij.

Eddy.

Zo zag mijn beste van de 4 er uit. Rest was nog bedroevender.
Dan valt het toch tegen als je de rest van de filmpjes bekijkt hier.
Zal er dan gewoon pech mee hebben gehad maar voor mij deze flopper nooit meer.

Ik had precies hetzelfde.
Ik had hem vorig jaar 3 keer en dat was zeer goed bevallen.
Dus ook dit jaar heb ik hem 3 keer gekocht, maar nu viel hij ontzettend tegen.
Heel jammer, want in goede staat is dit een geweldig mooi product.

Eerste keer dat ik hem had en hij was leuk. Me stookmaatjes kende hem niet en het was leuk om ze te verassen:D Volgend jaar koop ik hem zeker weer!

Straatfilmpje van mij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nieuwe fabriek lees ik op FPM in een post van Moontan. Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet van te voren bekend was en dan toch doodleuk een slecht product verkopen voor de volle mep. Dat vind ik eerlijk gezegd oplichting.

Nieuwe fabriek lees ik op FPM in een post van Moontan. Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet van te voren bekend was en dan toch doodleuk een slecht product verkopen voor de volle mep. Dat vind ik eerlijk gezegd oplichting.

Dit verklaard dan ook 't onderlinge verschil tussen de versies dit jaar.
Oplichting.. Tja, ik weet niet of ik het oplichting vind, voel me wel enigszins besodemieterd, kan me alleen niet voorstellen dat Marijn expres hun goeie naam te grabbel gaat gooien.

Oplichting is misschien een te zware woordkeuze maar ik bedoel zoiets is zeker van te voren bekend en dan mag je best de prijs hierop aanpassen zie het voorbeeld van vuurwerk orthen. Zoiets kan je maar 1 keer doen en als je 10tje voor dit stuk vuurwerk durft te vragen dan moet het gewoon tip top in orde zijn.

we hadden de 29ste 3 vette marja's gekocht en de 31ste hadden we nog even een doos van 10 bij gehaald.
maar je merkte duidelijk verschil met die 3 die we de 29ste al gehaald hadden en die andere 10. de fontein was een stuk groter bij die 10 maar de mine veel minder en werd er veel minder hard uitgeschoten. volgend jaar geen vette marja's meer voor mij.

Wat een afknapper zeg als ik de flimpjes bekijk van de slechte versie :(

Ik had er dit jaar 2 (nog de goede) was er super gelukkig mee weer! Maar als ze volgend jaar zo zijn, neem ik ze echt niet meer :(

De nieuwe vette Marja's komen inderdaad uit een nieuwe fabriek. Zover ik weet zal men er alles aan doen om ze weer in de oude glorie te herstellen!
Ik vond de nieuwe ook ruk. Erg jammer.

Dat is dan weer positief nieuws Tabe.
Dan wacht ik het even af om te beslissen of deze er weer komt.
Opzich ook tijd zat natuurlijk, het is 2 januarie:p.

Had beter vooraf gecommuniceerd kunnen woren idd., want dit schaadt alleen maar het vertrouwen in WTV als importeur, en da's jammer.

Zelfde was ook aan de hand met de Jaloers in ieder geval, want over de nieuwe versie daarvaan hoor ik ook slechte verhalen.

Ik had gelukkig alleen maar 2010 versie's van Marijn.

even een offtopic bericht omdat ik anders niet weet waar ik het neer moet zetten, maar waarom is Marijn eigenlijk naar een andere fabriek in china overgestapt? Puur prijstechnisch verhaal? Want de kwaliteit was altijd uitmuntend en ik betaal persoonlijk liever meer voor goede kwaliteit dan minder voor standaard of zelfs slechte kwaliteit.

img_2401.jpg

Back
Bovenaan