Verkoop en afsteken van vuurwerk definitief beperkt

wat een teri*** laaiers die dit hebben bedacht. die mensen die er tegen waren denken oohw ja wel leuk ja maar wij denken fuck it :cry::mad: ze hadden dit beter niet kunnen doen hun zijn beetje blij en wij super verdrietig.:cry:. ik ben pas 12 dus kan niet ff naar belgie gaan ofzo :p

Tja, ik snap de reacties van beide 'kanten' in dit topic wel.
Denk dat het slim is voor velen om hier wat meer anoniem rond te gaan kijken....
Ik weet nog niet hoe ze deze regelgeving willen controleren.
Maar waarschijnlijk zal ik gewoon blijven stoken.

Elkaar lekker in de haren vliegen heeft geen zin mannen,iedereen op vwc zit met frustraties en emoties de ene rechtsom de ander linksom ik zou zeggen trek je plan maar laat je door de anticlub niet tegen elkaar uitspelen.ik verwacht een geweldig mooi oud en nieuw dit jaar.

Geweldig oud en nieuw lijkt me een gewaagde uitspraak maar voor de rest: AMEN kerel! Laten we als klein groepje liefhebber onderling elkaar vooral ook nog eens in de haren gaan vliegen. :bonk:

Echt zonde dit... Ik woon langs de Duitse grens, weet er iemand hier wat daar de afsteektijden zijn?

Ik ook, maar dan ook echt precies op de grens. Woon net aan de verkeerde kant van de grens, wat een zeikland hier.
Enfin, in Duitsland is het volgens mij gewoon van 10:00 tot 3:00

Mooi om te zien, halfuurtje rijden en ook ik zit in duitsland. Misschien kunnen we daar met wat freaks stoken?

Ik ga sowieso nu in Duitsland stoken, 10 meter hier vanaf ligt de grens, dat meen ik. Desnoods in België een km verderop, en dan te bedenken dat ik naar de Nederlandse regering moet luisteren bahbah.
Dit jaar 10:00 project, gaat leuk worden met oom agent die aan de grens staat te kijken, kunnen me niks maken.

Ik denk dat we ons nu druk moeten gaan maken,en wat van ons moeten laten horen, want ik heb het nog maar een keer voorbij zien komen van (vuurwerk huizen) namelijk de tweede kamer doet nu net alsof zij dat beslissen maar dat is niet zo, zij stellen het voor maar de eerste kamer moet de beslissing nemen,en aangezien daar iets slimmere mensen zitten,is de kans groot als de mensen van zich laten horen het er niet doorheen komt. Nu heb ik al verschillende dingen voorbij zien komen actie dit actie zo maar er komt niets van de grond af. Als de eerste kamer een beslissing heeft gemaakt is het definitief en word er een wet aangenomen. Om dit terug te draaien daarna is iets wat ze in Nederland niet doen want dan moeten ze toe geven dat ze verkeerd zaten.

Met andere woorden laat van je horen,maakt niet uit hoe. Al is het negatief als ze maar wakker worden.

ik heb allemaal verschillende reacties voorbij zien komen en ik moet zeggen.....jullie hebben allemaal gelijk..iedereen is over de zeik inclusief deze kruitkornuit.
ik hou me eigen al jaren aan de regels en ook dit jaar ga ik dat doen.....jullie vinden me misschien een watje maar het zij zo.
maar om 10uur kwam normaal een project en die gaat er ook komen alleen een in een andere categorie....
maar als het dan toch 18:00uur is ga ik 8uur lang helemaal los en ga ik nog meer genieten dan dat ik afgelopen 33jaar al gedaan heb en hopelijk krijgen ze de komende maanden in den haag hun hersens terug(maar zal wel niet)

Society is wrong about us
But we shall overcome the lies
Politicians with a false morality
They will only fuel the fire
No-one can stop us now
It will only lift us higher
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

DJ Luna Now is the time :)

ik heb allemaal verschillende reacties voorbij zien komen en ik moet zeggen.....jullie hebben allemaal gelijk..iedereen is over de zeik inclusief deze kruitkornuit.
ik hou me eigen al jaren aan de regels en ook dit jaar ga ik dat doen.....jullie vinden me misschien een watje maar het zij zo.
maar om 10uur kwam normaal een project en die gaat er ook komen alleen een in een andere categorie....
maar als het dan toch 18:00uur is ga ik 8uur lang helemaal los en ga ik nog meer genieten dan dat ik afgelopen 33jaar al gedaan heb en hopelijk krijgen ze de komende maanden in den haag hun hersens terug(maar zal wel niet)

Dat is leuk voor je 33 jaar,maar weet niet of je kinderen hebt wat vertel je tegen hun sorry kan niet meer. Ik heb een kleine die net zo gek op vuurwerk is dan papa.Kan niet meer overdag gaan stoken als het aan Den haag ligt en ik me aan de regels zou houden.
Nou ik ga gewoon stoken met mijn kleinen en de eerst politie agent die daar iets aan wil doen staat er slecht voor,dan maar geen oud en nieuw viering, hij is toch al naar de *****n.

Dat is leuk voor je 33 jaar,maar weet niet of je kinderen hebt wat vertel je tegen hun sorry kan niet meer. Ik heb een kleine die net zo gek op vuurwerk is dan papa.Kan niet meer overdag gaan stoken als het aan Den haag ligt en ik me aan de regels zou houden.
Nou ik ga gewoon stoken met mijn kleinen en de eerst politie agent die daar iets aan wil doen staat er slecht voor,dan maar geen oud en nieuw viering, hij is toch al naar de *****n.

ieder zijn ding nismo en ja ik heb een dochtertje ja en daar steek ik zoiezo al cat1 mee af in okt,nov en dec maar die is pas 5 dus dat is nog niet aan de orde.
en tuurlijk baal ik als een stekker dat het overdags niet meer mag en ik begin pas om 18:00 met het echte spul en jij begint om 10uur prima toch...ieder doet wat hij of zij denkt dat goed is.

De mijne is ook pas 6 daar niet van,maar denk jij dat cat1 vuurwerk wel blijft dan als het andere vuurwerk verboden word (waar we naar toe gaan) vuurwerk word dadelijk verboden dus ook cat1
Vandaar dat ik niet snap dat er hier bij zijn die zeggen ik leg me er bij neer en hou me aan de regels.
En ieder zijn ding dat klopt,alleen snappen is iets anders.

en als het verboden word kan ik er ook niks tegen doen en jij ook niet, maar toen ik jong was stak ik ook vuurwerk af toen het niet mocht(22:00 tot02:00 was het toen).
maar je geloof toch niet dat ik nou nog weg ga rennen voor de politie op mij leeftijd en een boete ga ik daarvoor niet riskeren...zonde van me geld...

Mocht het echt zo definitief zijn, valt het toch niet te doen? Al die extra agenten enz. kosten ook bakken met geld, maarja, alles voor het kabinet nietwaar? Nouja, ik heb maar één ding te zeggen: This. Means. War. (Betekent niet dat ik shells en Cobra's ga stoken, maar dat ik meer zal gaan knallen dan ooit!)

Back
Bovenaan