Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
meer tegengas geven op een fatsoenlijke manier?
vind je t logish? Opgepakt worden en in de bak belanden heb niemand zin aan he!!!Dat heeft volgens mij nog nooit geholpen in dit land?
Elkaar lekker in de haren vliegen heeft geen zin mannen,iedereen op vwc zit met frustraties en emoties de ene rechtsom de ander linksom ik zou zeggen trek je plan maar laat je door de anticlub niet tegen elkaar uitspelen.ik verwacht een geweldig mooi oud en nieuw dit jaar.
Echt zonde dit... Ik woon langs de Duitse grens, weet er iemand hier wat daar de afsteektijden zijn?
Prima keus van het kabinet.
ik heb allemaal verschillende reacties voorbij zien komen en ik moet zeggen.....jullie hebben allemaal gelijk..iedereen is over de zeik inclusief deze kruitkornuit.
ik hou me eigen al jaren aan de regels en ook dit jaar ga ik dat doen.....jullie vinden me misschien een watje maar het zij zo.
maar om 10uur kwam normaal een project en die gaat er ook komen alleen een in een andere categorie....
maar als het dan toch 18:00uur is ga ik 8uur lang helemaal los en ga ik nog meer genieten dan dat ik afgelopen 33jaar al gedaan heb en hopelijk krijgen ze de komende maanden in den haag hun hersens terug(maar zal wel niet)
Dat is leuk voor je 33 jaar,maar weet niet of je kinderen hebt wat vertel je tegen hun sorry kan niet meer. Ik heb een kleine die net zo gek op vuurwerk is dan papa.Kan niet meer overdag gaan stoken als het aan Den haag ligt en ik me aan de regels zou houden.
Nou ik ga gewoon stoken met mijn kleinen en de eerst politie agent die daar iets aan wil doen staat er slecht voor,dan maar geen oud en nieuw viering, hij is toch al naar de *****n.