je weet dat ze gewoon doorgaan naar siervuurwerk hierna ?ik snap dat er liefhebbers zijn die singleshot fan zijn hor! maar als we siervuurwerk kunnen behouden door de singleshots/rotjes/vuurpijlen te verbieden ben ik voorstander!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
je weet dat ze gewoon doorgaan naar siervuurwerk hierna ?ik snap dat er liefhebbers zijn die singleshot fan zijn hor! maar als we siervuurwerk kunnen behouden door de singleshots/rotjes/vuurpijlen te verbieden ben ik voorstander!
je weet dat ze gewoon doorgaan naar siervuurwerk hierna ?
Stukje bij beetje verbieden, daarna een totaalverbod. Binnen nu en 5 jaar. Geloof me
ik snap dat er liefhebbers zijn die singleshot fan zijn hor! maar als we siervuurwerk kunnen behouden door de singleshots/rotjes/vuurpijlen te verbieden ben ik voorstander!
Hoe jaag je iedereen de grens over! Wat een sukkels zeg.
Zena gaat hier flink van profiteren komend jaar.
Waar is die pauper branche dan? Die eens met de vuisten op tafel slaat en compromis probeert te sluiten. Ongekend, in de 2e kamer hebben wat een stel zakkenwassers, maar die lui van de vuurwerkbranche zijn nog 10 keer erger.
inderdaad of gewoon de dubbelshots introduceren haha!Het zal me trouwens benieuwen hoe ze omgaan met bv de triple thunderking van Katan. Dat is niet echt een thunderking maar een cake met 3 tubes.Maas in de wet? hehehe Even de naam aanpassen in tripleshot