Venom Box

Deze is inderdaad uit het assortiment, alleen nog restvoorraden bij winkeliers beschikbaar.

Pfff wat jammer joh. Deze vrij simpele cake was toch echt wel een begrip voor ons freaks. Ik had een projectje in de planning er mee... ik ben benieuwd waarom ze deze niet meer verkopen ( te weinig winst marge oid? ).

Pfff wat jammer joh. Deze vrij simpele cake was toch echt wel een begrip voor ons freaks. Ik had een projectje in de planning er mee... ik ben benieuwd waarom ze deze niet meer verkopen ( te weinig winst marge oid? ).

De exacte reden ken ik niet. Ook ik vond hem uniek in zijn soort. Het was de laatste van de originele ZEN-artikelen. Misschien dat het daar vooral mee te maken had en ze vernieuwing wilden?

De exacte reden ken ik niet. Ook ik vond hem uniek in zijn soort. Het was de laatste van de originele ZEN-artikelen. Misschien dat het daar vooral mee te maken had en ze vernieuwing wilden?

Ja dat zou best kunnen inderdaad. De productvragen veranderen ook met het jaar en de compounds hebben prioriteit. Men wilt meer groot en hoog tempo en veel shots.

Zo simpel als deze cake was, zo goed was ie. Dikke burst, grote chry crackling. Lekker betaalbaar.

Oeiii zo zonde!!! Meest dikke cake dit! Vooral als je em op afstand ziet besef je hoe groot de boeketten wel zijn :shocked: Zeer jammer! 1.2" topper is het!

Poeh dat is even een domper, Vond dit een heerlijke bak zeg!
Had deze samen met de Scar altijd graag in het assortiment, genieten geblazen!

Balen dat deze eruit is. Gelukkig begin dit jaar nog 2 weten te scoren bij Steenbergen. Wordt een laatste keertje genieten dan maar!

Heb nog 12 van deze jongens liggen veilig opgeslagen ergens. Het was hier zo mistig dat je werkelijk niets zag IMG_20191231_212509.jpg(zie foto) . Dus zonde om mooi siervuurwerk af te steken. Nu wil ik ze alle 12 tegelijk als finale schieten. Nu denk ik eraan om ze in W-shape op te stellen. Was eerst van plan om in I-shape te doen op 3 posten. Wat adviseren jullie? I-shape of W-Shape?

Oeehh tof man!

Je kan 't ook opbouwend doen. Eerst 1, dan 3, dan 6. Dan zou ik ishape doen. Wil je alles tegelijk, dan is 4-4-4 wshape ook dik hoor!

Ik zou sowieso niet meer dan 4 tegelijkertijd op 1 positie doen, ik vind dat altijd zonder als er meer zijn want qua beeld maakt dat bijna niet uit. Dus of 4 op I en dan ongeveer 10 meter tussen elke positie of W inderdaad. Wat koala zegt lijkt me een goed idee, opbouwen maar dan zou ik die 6 in 2x2x2 W doen.

Back
Bovenaan