Venom Box

Op je film verdwijnt hij wel helemaal in de mist Steef, wat zonde zeg.
Helaas niets aan te doen. Maar wat een top bak he, genieten dit.

Dit jaar voor het eerst gekocht. Super mooie cake, rustig groot en sierlijk. Maar wel met heerlijke klappen en volle knetterboeketten!

Dit was echt een monster, de grootste boeketten van de avond. De straat was even helemaal zilver.

Gisteren per 2 geschoten en echt van genoten. Voor mij de beste crackling cake van Nederland. Perfect ronde boeketten en de hele straat gevuld met crackling

Voor dit jaar had ik 2x de Snowstorm als finale gepland, maar na de filmpjes van de Transbomber te hebben gezien heb ik mijn bestelling hiervan ingeruild voor een karton Venom Box (12 stuks). Ik durfde het niet meer aan wat de Transbomber betreft. Dan had ik de Snowstorm als Pre-Finale en een karton Venom Box als Finale (alle 12 tegelijk, 4 setjes van 3 stuks).

20171230_213654.jpg
20171230_213720.jpg
20171230_213739.jpg
20171230_214318.jpg

Werkelijk het meest gaaf wat ik ooit heb meegemaakt, overtreft met gemak de illegale blokken. Wel een beetje duur voor het aantal seconden, maar het was het helemaal waard! Het publiek vond het ook prachtig!

Vanwege de groothoek lens komen de boeketten kleiner over dan ze daadwerkelijk zijn.

Die klapt er flink op inderdaad, heel gaaf om te zien. wel een prijzig project, maar voor sommige dingen is dat het helemaal waard.

Net 20 keer besteld met ons stookclubje.
Samen met 8 return of the phoenix en 6 secret salutes wordt dit een gekke finale.
Deze bak al meerdere jaren gehad en nu is het eens tijd om deze flink weg te jagen in meervoud.

Laatst bewerkt:
Dan krijg je net zoiets als dit. Eind project van vorig jaar.
24ACBE79-7618-46E4-8CE1-7EFA5C89A13C.jpg

Ga je geen spijt van krijgen. Maak hier dit jaar ook een grotere versie van :D

Heel vet dit is ook precies hoe ik hem in gedachten heb. met als finish 8 cruel canons erachter.

Heel vet dit is ook precies hoe ik hem in gedachten heb. met als finish 8 cruel canons erachter.

Als je 20 x Venom box tegelijk schiet dan denk ik dat 8 x Cruel Canon nogal een anti climax is. Denk dat je dan wel minimaal aan 12 stuks moet gaan denken!

Back
Bovenaan