Venom Box

Ik was van plan om ze idd 4-4-4 te schieten in I-shape of W-Shape, maar opbouwend is inderdaad ook een super idee! Ik laat mijn hersenen er nog even over discuseren :D bedankt voor jullie adviezen! :thumbsup:

Of van 1 naar 2 naar 3 naar 2x3 in w-shape? Ook een prima optie hoor :wink:

Maar nu je het zegt...ik moet ook nog ergens een paar venomboxen zien te scoren voor wat dikke crackling :D

Persoonlijk zou ik voor de 4-4-4 in w-shape gaan. Gegarandeerd spektakel. Je hebt dan niets alles op 1 plek en je hebt de hele lucht gevuld.

Ik zou voor het gemak voor de I shape optie kiezen en dan inderdaad 4 stuks op 1 post doen en dan 10 meter tussen elke post. Effect is hetzelfde als de W shape alleen hoef je dan geen stelling te maken.

Met een crackling cake is het altijd wat lastig om de hoeveelheid te bepalen, zeker omdat wanneer de intensiteit al zó hoog ligt, 1 of 2 cakes extra het verschil niet gaan maken. Wat ik zou doen is, net als MasterBSC, 3 posten maken met voldoende tussenruimte (minimaal 10 meter, liefst 15) en dan 4-4-4 i-shape gaan blazen. Spektakel gegarandeerd!

Deze cake trouwens afgelopen jaar gehad, dit jaar weer.
Komt niet heel vaak voor dat ik iets twee keer neem, maar deze topper komt er weer bij.

Blijft echt een heerlijke crackling bak, heb hem jaren gehad. Helaas geen idee waar ik hem nu vandaan kan halen in mijn regio.. :(

Back
Bovenaan