VDN Fontein

Deze fonteinen presteerde inderdaad niet heel goed. Ik had een aantal andere fonteinen van ongeveer dezelfde prijs maar die waren allemaal veel beter. Het enige waar ik wel positief over kon zijn was de kleur goud en zilver. Maar daar is dan ook gelijk alles over gezegd. Helaas heeft VuurwerkTotaal de plank hier mis mee geslagen.

Ik vond de silveren wel heel erg goed, kwam behoorlijk hoog en ging goed lang door. De gouden daarin tegen vond ik zeer zwak, kreeg maar geen hoogte en was zo weer voorbij.

Ik vond hem wel leuk. Hij spuwde wel aardig. Enkel de prijs had goedkoper gekund.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk doet vwt nog iets met de feedback want ik was niet de enigste waarbij hij niet af ging

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had er vier (2x zilver en 2x goud) eentje weigerde bij mij ook....folie eraf, brander erop, probleem opgelost....maar een gewone consument weet dit niet, slechte zaak wel dat de lonten er los in zitten....

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Prima fontein gezien, gaat redelijk hoog maar heeft helaas wel een wat beperktere tijdsduur. Voor de setprijs van 2 stuks wel hele gave fonteinen die ik zelf de moeite waard vond. Op de film is de gouden versie te zien.

Vind ze wel erg verschillend presteren en het lontje zat blijkbaar niet alleen bij mij los, maar wat zien ze er tof uit en het heeft gewoon charme dat het van VDN is.
Wel aanraders hoor, gewoon doen. :-)

IMG_20190122_175243.jpg

Waren niet best deze inderdaad. Had er toch wel iets meer van verwacht, na de productfilm..

Oke, nu ik mijn eigen filmpjes terug zie, zijn zo ook weer niet zó slecht. Waarschijnlijk had ik er gewoon te veel van verwacht..

De gouden:

En de zilveren:

Voor de zilveren variant kun je beter de Titanium Vulcano nemen die presteert een stuk beter. Ik vind dit niet best.

En eerlijk gezegd is het ook heel jammer voor Van der Nat die zijn naam eraan heeft gelinkt maar zeker niet de kwaliteit behaalt van de fonteinen die hun ooit produceerden.

En eerlijk gezegd is het ook heel jammer voor Van der Nat die zijn naam eraan heeft gelinkt maar zeker niet de kwaliteit behaalt van de fonteinen die hun ooit produceerden.

Plus daarbij vind ik het label ook echt niet waardig aan een product en kwaliteit van vroeger.. snap ook niet waarom een importeur dit verzint die qua uitstraling voor het jongere publiek is. De samenwerking met Partyraiser vind ik dan juist wel passend bij VuurwerkTotaal. Maar Van der Nat? Wie kent dat van het jongere publiek? De fontein is gewoon niks bijzonders. Ik denk dat Van der Nat zelf wel een degelijke fontein had kunnen maken met 100 gram.

Tjaa, ik vond dit niet veel soeps eerlijk gezegd. Zeker voor de prijs zijn er een stuk betere en spectaculairdere fonteinen te vinden. Op zich had het wel iets rustgevends tussen al het geweld, maar was er niet erg van onder de indruk. Als het goed is heb ik nog een straatfilmpje van allebei. Zal ze binnenkort even posten.

Back
Bovenaan