VDN Fontein

omepje

VWC Moderator
Artikelnummer: 6554
Artikelnaam: VDN Fontein 2 stuks goud & zilver
Netto kruitgewicht: 100 gram
Aantal schoten: nvt schoten
Effectomschrijving: Zeer heldere zilveren en gouden fontein van Nederlandse makelij!
Adviesprijs: € 8,95, vvk € 8,50, 2 voor € 15.00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

6554-vdNat-Fontein-GOUD-kopi%C3%ABren.jpg

6555-vdNat-Fontein-ZILVER.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze flikken het weer, na de partyraiser nu weer een samenwerking met een geweldige partner.
Zeer benieuwd naar de fonteinen.

Volgens mij hoorde ik de spreker ook zegen dat deze fonteinen €8,50 per stuk zijn. In de beginpost lijkt het net €8,50 per 2...

De hoogte van bijde fontijnen schat ik toch wel metertje of 4 stond er bijna recht voor. Deze waren van prima kwaliteit en de tijdsduur is ook prima.

Misschien een prima fontein. Maar op Nederlands grondgebied mag geen vuurwerk geproduceerd worden.... Dus marketing leugens op niks af

Misschien een prima fontein. Maar op Nederlands grondgebied mag geen vuurwerk geproduceerd worden.... Dus marketing leugens op niks af

Maar wel geproduceerd door iemand van de familie van der Nat zelf met grondstoffen uit Europa. Dus gemaakt door een Nederlander, al is het niet in NL zelf geproduceerd.

Overigens vind ik het een prima fontein, zag er goed uit, met name die zilveren versie was knap fel.

Zekere aanschaf dus. Gaaf project, echt hulde hiervoor. Het zullen geen Zink prestaties worden maar er zit tenminste de volle bak kruit in. Ik verheug me erop.

Het mag inderdaad niet in NL geproduceerd worden maar zeker wel in Europa. En het wordt gefabriceerd door een van der Nat!

Back
Bovenaan