VDN Fontein

Hier het filmpje van de gouden. Vond deze overigens minder dan de zilveren versie. Zal die later nog posten als er liefhebbers zijn. :p

Had 3 sets, niet alles afgestoken, want de zilveren presteerden vrij ongelijk, de eerste gouden met iets anders rechtstreeks aan moeten steken toen de lont zijn werk niet deed en de 2e gouden fontein kwam niet op gang en viel, voor mijn gevoel, halverwege stil.
Was er niet kapot van dus en heb de laatste set gelaten voor wat het was. Zonde, zagen er goed uit en de lonten beter erin, maar helaas.

Dit jaar wel meegenomen bij de losse verkoop voor een leuke prijs. Had 2x2 stuks en geen problemen mee gehad eigenlijk. Wellicht wel handig dat vuurwerktotaal even wat checkt, want als ik de verhalen zo lees is de kwaliteit niet helemaal top altijd.

Wellicht dit jaar toch maar weer eens meepakken, op film ziet het er gewoon weer goed uit en zo kan ik hem mij ook herinneren!

Mooi slot hehe, typische VDN eigenschap, maar hoort natuurlijk niet.
Afgelopen jaar ook weer eens afgestoken, het verschil tussen goud en zilver is vrij groot, ook als ze goed gedroogd zijn.

Ze hebben allebei wel wat, maar de zilveren maakte aanzienlijk meer indruk dan de goude.

En dat ondanks de overdaad aan andere grote zilveren fonteinen die wij hadden

Back
Bovenaan