VDN Fontein

dsc_2629-2.jpg

dsc_2633-2.jpg

De zilveren versie was gister echt heel goed. Zeer fel, alles lichtte gelijk op. Ook een gaaf geluid bij het eruit spuiten, blijft wel gaaf bij de fonteinen. Goud was wat minder, maar nog steeds een degelijke fontein. Deze komt er hoe dan ook bij, alleen al voor de naam!

Zijn zeer degelijke fonteinen en erg knap wat ze uit 100 gram weten te halen! Het lijk me trouwens wel gewoon van vergelijkbare kwaliteit met de Bardarbunga van Zena. Ook 100 gram en zelfde stijghoogte ongeveer

Wou ik ook zeggen; niet heel anders dan de Bardabunga en zijn zo paar vulkanen die dit evenaren. Had wel iets extra verwacht qua dikte, duur of hoogte. Nu is het de naam en daar doe ik het ook wel voor :D Lekker vergelijken met paar andere zilveren pilaren, jaarlijkse avondhobby :D

De voorverkoop aanbieding voor deze fonteinen zal zijn, 1 voor € 8,50 en 2 voor € 15.00

Laatst bewerkt:
En dit zijn ze dan. Een stuk kleiner dan ik verwacht had, maar behoorlijk zwaar en compact en perfect afgewerkt. Ik heb er even een naast een Vulcan X gezet ter vergelijking.

IMG_5464.jpg

IMG_5465.jpg

IMG_5466.jpg

IMG_5467.jpg

IMG_5468.jpg

Hier ook twee exemplaren in de collectie, gewonnen op het forum! Zien er echt waanzinnig mooi uit. Bijna te mooi om af te steken.

Wat een kwaliteit in afwerking zeg, pure kwaliteit. Genot om die erbij te hebben, ongeacht hoe dit presteert. Uiteraard telt uitstraling niet, maar bij dit product vind ik het echt bijzonder gedaan.

Heb deze fonteinen om de demo gezien maar vond ze niet heel speciaal. Vorig jaar de BARDARBUNGA gehad die presteerde wel beter qua hoogte en omvang heb ik het idee.

ZAg ze bij Hol, de hoogte was wel echt goed en kleur/volheid mooi maar de hoogte werd niet lang aangehouden, niet zo mooi constant als bij Bardarbunga inderdaad. Bij voorbaat is dat de favoriet, maar ben benieuwd nu deze beauties goed gedroogd zijn.

Zoooo wat mager zeg, nauwelijks hoogte en heel kort. Zilver. Direct daarvoor een goedkope Xin/Ti Volcano en die ging er qua hoogte en duur dik overheen. Afknapper. Hopen dat het een slecht exemplaar was.

Back
Bovenaan