Varsseveld 27-12-2011 Mascleta/Tronada

Weet iemand waar ik het beste de auto kwijt kan?
Ik zal een beetje aan de late kant zijn ivm werk.

Er ligt wel een heel mooi pad (officieel doodlopend met de auto) waar je wellicht de auto kwijt kunt.
Ik was ook al benieuwd, vandaar ook mijn eerdere vraag naar parkeergelegenheid.
Een stukje lopen vind ik niet erg, maar wil wel graag weer weg kunnen komen en niet ingesloten staan door 60 andere auto's op hetzelfde pad.

Heel erg veel plezier vanavond. Het was de bedoeling om hier te zijn, maar ik ga nu wat doen met een vriend die ik niet te vaak meer zie.

Was best druk!! Niet verwacht zeg heheh, wat een volk nog.
Al met al was het een leuke show, met een paar fikse klappers er tussen :p

Een paar digitale lijnen met een goed gelukt ritme, erg tof! En een paar hele flinke pot a feux, maar jammer genoeg ook een paar ploffers. Het siergedeelte begon wat rustig, maar er kwamen wel steeds mooiere en grotere effecten tevoorschijn. Soort poisenous spider blokje zat er nog tussen en op het laatst een paar leuke salute cakes. Op het einde effe een lekkere mascleta-lijn vol treuno's, dat klapte er lekker op zeg :) En daarna nog setje hele dikke mines, ook zeer vet! Zeker de moeite waard om effe voor naar Varsseveld te komen.

Zeau... net terug, hij was fijn hoor!
Goed samengevat door leo303.
Het sier stelde niet veel voor maar goed, daar ging het ook niet om. Dat poisonous spider-achtig blokje was wel gaaf, draaikolkstaart + multicolour peony, 2 van mijn favoriete effecten gecombineerd.
Zou wel graag willen weten welk blokje dat was! (Mellendijk?)

Maar de knallen waren lekker dik. Dreunen waarbij je broekspijpen wapperen :)
En MAN MAN MAN wat vind ik die zware mines toch vet! Daar komt ook een belachelijke dreun van af. Wat zijn dit precies, 4-5" mines, of is het wat anders?? Die mines aan het einde bedoel ik dan.

Ben ook net terug van de show. Ik sluit me grotendeels aan bij bovenstaande post. Kort maar krachtige show. Er zaten inderdaad een aantal fikse klappers tussen. Met als kopstuk de mascleta aan het eind. Ook het sier was goed verzorgd. Wel jammer van de ploffers aan het begin. Ging niet helemaal lekker daarzo.

Ik ben niet geheel ervaren qua shows. Dus misschien is mijn mening ongegrond als ik zeg dat ik het aan de korte kant vond. Maar ik had het langer verwacht. Ik heb me ook enigzins zitten ergenen aan al het kleine grut wat er rondliep. Was aardig druk. Roenhorst had er blijkbaar wel werk van gemaakt in en rondom varsseveld.

Conclusie: Kort maar krachtige en mooie show! Veel mensen/kinderen maar tijdens de show niet storend.

p.s.: Willen de ouders hun kinderen van 2 jaar of jonger misschien thuis houden de volgende keer? Vond het aardig onverantwoord om kids van die leeftijd daar rond te laten lopen.. But that's just me!

was heerlijk die knallen!

trouwens werden er in het sier deel tussen door de heavylegend geschoten van rubro? leken er wel wat op met die salutes tussen door

We stonden met morris (pyroboy) shell martijn en bassie jaco en nog wat lui te filmen dus er komen genoeg films oa de mijne morgen. wat een show!!!

Show was goed te doen. De dreunen waren harder dan verwacht, maar ook minder (aantal) dan verwacht. Het sier stukje kon me niet echt boeien.

En MAN MAN MAN wat vind ik die zware mines toch vet! Daar komt ook een belachelijke dreun van af. Wat zijn dit precies, 4-5" mines, of is het wat anders?? Die mines aan het einde bedoel ik dan.

Die "mines" op het einde waren 100mm tronada 7 stuks, met wat extra kleur :wink:

Poeh ja die mines! Dat waren goeie rakkers zeg, de tering :D De rammelden de grond ff flink door elkaar, was goed te voelen! Lekker hoor.

Ook terug goede show wel lachen dat er ook oordoppen werden uitgedeeld. Verder sier wel redelijk en lekker wat trueno lijnen had wel wat meer gemogen maar goed mocht niet klagen. Ook geen groundsalutes volgens mij jammer.

Was weer een prima showtje moet ik zeggen, zeker de moeite waard om een uurtje voor te rijden. De film zal morgenavond wel online komen, nu eerst maar ff pitten!:)

Toevallig spraken we achteraf nog een pyrotechnieker die een verklaring had voor de ploffen op het begin.
Er werden vanavond nieuwe doppen uitgetest bij deze knallen..helaas waren deze doppen dus nog niet geheel wat het hoorde te zijn ;)

Verder, super knalshow gezien! Prachtig!
Wat een klappen, een top melodische lijn, prachtige mines met flinke doffe klappen.. ik heb er ontzettend van genoten!

Geweldig! :)

Filmpje komt.

Back
Bovenaan