LilDanceCrew
VWC lid
Heb er nog eentje over, lekker voor op een warme zomer avond 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wilde 2 karton extra halen, maar alles was in de voorverkoop al uitverkocht.
Ze knalden verdomd lekker, grensgevalletje zou ik gevoelsmatig zeggen. Al deed de Ancient Knowledge er niet héél veel voor onder. Maar
Dat is naar mijn mening ook een ondergewaardeerde cake!
Ik ga niet eens voor een siercake. Voor mij is het de Valk Ti-Thunder.
64 shots. Salvo's van 4 met een lekkere, agressieve, grote IN YOUR FACE crackling mine en daarboven loeiharde flash salutes! (En niet al te duur)
Op het moment dat ik er kwam was er welgeteld nog 1 losse cake die ik mee kon nemen. De rest was gereserveerd voor bestellingen.
Wellicht dat er iemand vanaf heeft gezien dat ze nog beschikbaar waren.
Hopelijk komt deze volgend jaar nog door de keuring heen, zal een grensgevalletje zijn. Maar hij is erg sterk![]()
ben erg benieuwd of deze nog terug komen met deze kwaliteit.
Ja ik doel op het feit dat deze nu compleet is uitverkocht en er een nieuwe productiejaar aan zit te komen. Altijd nieuwsgierig wat er ze er dan van makenin 2014 was hij exact hetzelfde![]()
Vooral veel aandacht aan geven op fora...![]()
Is al gedoemd om te verdwijnen. Zal me benieuwen of ze nog een batch durven te produceren met deze specs.
Straks zijn er geen goede knalcakes meer. Alleen nog maar in combinatie met veel blink denk ik en sommige siercakes knallen veel harder dan de huidige knalcakes. Het is gedaan met de betere knalcakes in NL. We zijn genoodzaakt om deze zelf te maken van de betere singleshots. Dat heeft heeft de regelgeving nu wel voor elkaar gekregen.
Betere singleshots?Had verschillende soorten afgelopen jaar maar de meeste knallen ook niet heel hard meer.