--sjon beton--
VWC lid
waar zien jullie het jaartal staan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dit een erg overtrokken reactie, ik heb gisteravond beide versies geschoten (van beide 2 stuks) en ik merkte weinig verschil in de cakes, belangrijkste is dat de knal wederom top was. En daar koop je hem toch voor. Wat een gezeur. Dit is en blijft de beste knal cake van het moment.Ik was er al bang voor...kben op zn zacht gezegt zéér ontevreden! Op meerdere vlakken. 1. Er is mij beloofd in februari dat ik een oude batch (karton) zou krijgen, en dus de goede kwaliteit, dus gelijk in februari besteld, maar ik heb die 2016 versie gekregen... 2. De knallen van de 2016 versie waren merkbaar minder hard! 3. De 2016 versie had titanium salutes en géén flash salutes zoals de oude uit 2014 en 2015... 4. De oude versie schoot netjes per 4 schoten de lucht in, maar deze 2016 versie schoot als een idioot, en onconstant! ik voel mij serieus genaait. Ik heb 179,- IN FEBRUARI betaald voor de oude vertrouwde, en niet voor een slap aftreksel er van! Hoe gaan we dit oplossen rene?
Ik heb ook 2 versies geschoten.. vond knal echt stuk minder dan de oude batch
Nou, niks overtrokken, want het klopt gewoon.Ik vind dit een erg overtrokken reactie, ik heb gisteravond beide versies geschoten (van beide 2 stuks) en ik merkte weinig verschil in de cakes, belangrijkste is dat de knal wederom top was. En daar koop je hem toch voor. Wat een gezeur. Dit is en blijft de beste knal cake van het moment.
Ik vind dit een erg overtrokken reactie, ik heb gisteravond beide versies geschoten (van beide 2 stuks) en ik merkte weinig verschil in de cakes, belangrijkste is dat de knal wederom top was. En daar koop je hem toch voor. Wat een gezeur. Dit is en blijft de beste knal cake van het moment.
Had hem ook, de 2015 versie gaat inderdaad harder. Vind het wel jammer omdat ik had gedacht dat ik exact dezelfde cakes zou krijgen wat dus niet het geval is.
ik had er nog een paar van vorig jaar, dus ik had ook beide versies waarmee ik kon vergelijken.
en idd koop ik hem voor de knal en de 2016 versie ging zachter.
bovendien had ik een heel karton en niet 2 stuks...
En van dat nieuwe karton heb je er uiteraard maar 1 geschoten. Als je ze wel allemaal hebt afgestoken vind ik niet dat je bij Valk moet gaan klagen.
Dat is hetzelfde als je hele bord leegeten in een restaurant en vervolgens zeggen dat het niet te vreten was.