[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

Ik wilde 2 karton extra halen, maar alles was in de voorverkoop al uitverkocht.
Ze knalden verdomd lekker, grensgevalletje zou ik gevoelsmatig zeggen. Al deed de Ancient Knowledge er niet héél veel voor onder. Maar
Dat is naar mijn mening ook een ondergewaardeerde cake!

Nee hoor ik heb er nog 4 bij gekocht waren nog op voorraad

Mooi om de positieve verhalen te lezen hier.
Had deze cake hoog ingeschat voor oud en nieuw, en gelukkig voor iedereen maakt hij de verwachtingen van iedereen waar.

Op het moment dat ik er kwam was er welgeteld nog 1 losse cake die ik mee kon nemen. De rest was gereserveerd voor bestellingen.
Wellicht dat er iemand vanaf heeft gezien dat ze nog beschikbaar waren.

Hopelijk komt deze volgend jaar nog door de keuring heen, zal een grensgevalletje zijn. Maar hij is erg sterk :)

Op het moment dat ik er kwam was er welgeteld nog 1 losse cake die ik mee kon nemen. De rest was gereserveerd voor bestellingen.
Wellicht dat er iemand vanaf heeft gezien dat ze nog beschikbaar waren.

Hopelijk komt deze volgend jaar nog door de keuring heen, zal een grensgevalletje zijn. Maar hij is erg sterk :)

ben erg benieuwd of deze nog terug komen met deze kwaliteit.

Vooral veel aandacht aan geven op fora... :wink:

Is al gedoemd om te verdwijnen. Zal me benieuwen of ze nog een batch durven te produceren met deze specs.
Straks zijn er geen goede knalcakes meer. Alleen nog maar in combinatie met veel blink denk ik en sommige siercakes knallen veel harder dan de huidige knalcakes. Het is gedaan met de betere knalcakes in NL. We zijn genoodzaakt om deze zelf te maken van de betere singleshots. Dat heeft heeft de regelgeving nu wel voor elkaar gekregen.

Is al gedoemd om te verdwijnen. Zal me benieuwen of ze nog een batch durven te produceren met deze specs.
Straks zijn er geen goede knalcakes meer. Alleen nog maar in combinatie met veel blink denk ik en sommige siercakes knallen veel harder dan de huidige knalcakes. Het is gedaan met de betere knalcakes in NL. We zijn genoodzaakt om deze zelf te maken van de betere singleshots. Dat heeft heeft de regelgeving nu wel voor elkaar gekregen.

Betere singleshots?Had verschillende soorten afgelopen jaar maar de meeste knallen ook niet heel hard meer.

Betere singleshots?Had verschillende soorten afgelopen jaar maar de meeste knallen ook niet heel hard meer.

Met betere bedoel ik de hardere singleshots. De asian thunder en de nieuwe shocks van decibul gaan toch wel harder dan de meeste salute cakes. Daar kun je toch een mooie salute cake mee maken.

Paar foto's van deze blokjes, wat mij trouwens opviel is dat de tubes heel kort zijn.

20151229_101046.jpg

20151229_101041.jpg

20151229_101057.jpg

Ik ben bang dat deze niet meer door de keuring komen. Hopen dat deze batch nog verkocht gaat worden, dan neem ik direx 2 karton af.

Denk dat de knal niet ver van de salute 1 cake "in shock" ligt in mijn ogen, praten we wel over de goede oude batch van salute 1 cake.

Back
Bovenaan