Valk Vuurwerk Nijverdal

Misschien een idee om tijdens de verkoopdagen een bus neer te zetten voor donaties aan Alexander. Die kan dan mooi tussen de koffiepot en warme chocolade staan :D

Top idee inderdaad!Tijdens de losse verkoop gaan er zeker nog 2 pijlen mee voor Alexander met bassie afgesproken (mijn ma)

Cruel Traction staat ook al niet meer op de site, wie weet wat er bij valk uitgeleverd gaat worden

Wordt de Cruel Traction ook nog in de losse verkoop verkocht voor die prijs ? want wou gisteren een bestelling plaatsen maar alle tijden waren al bezet ( tijd waarop ik mijn andere bestellingen ophaal ).. heb Valk al een mail gestuurd of ik een extra bestelling kon plaatsen voor de Cruel Traction om die tegelijk met mijn andere bestelling op te halen , maar dit was niet mogelijk .

Laatst bewerkt:
Zolang er maar geen dag tussen zit, of een verschil tussen ochtend en avond, zal dat vast geen probleem zijn. Als er teveel tijd tussenzit, dan is het simpelweg niet allemaal aanwezig, omdat de 'latere' helft dan mss nog in de bunkers ligt i.p.v. in de zaak.

Nee zit niet veel verschil tussen. volgens mij max 2 uur. ik moet echter een uur rijden. dus zou het wel makkelijk vinden als alles samengevoegd kan worden.

Nee zit niet veel verschil tussen. volgens mij max 2 uur. ik moet echter een uur rijden. dus zou het wel makkelijk vinden als alles samengevoegd kan worden.

Jammer dat ze niet een verzamelbon kunnen maken. Zoals bij huisman vuurwerk. Ik heb inmiddels 7 lijsten bij valk :rolleyes:

zit er een oliebollen kraam in de buurt? want moet er redelijk vroeg zijn, kan ik mooi verse oliebollen voor het ontbijt meenemen!
als die er zit dan zit die zeker nog dicht, twee jaar geleden stonden ze met broodjes en koffie bij Valk, dat was overigens afgelopen jaar niet zo.
Maar een bodempje kan geen kwaad nee.

Brood en Banketbakkerij Ehrenhard check maar even. :p

Knecht van de destijds bakker heeft de zaak overgenomen. Heet nu Lorkeers brood- en banketbakkerij.

Afijn, die zijn pas rond een uur of 8/9 Open... Ze verkopen dan inderdaad wel verse oliebollen. Dat wordt dus gewoon eigen eten meenemen.

Knecht van de destijds bakker heeft de zaak overgenomen. Heet nu Lorkeers brood- en banketbakkerij.

Afijn, die zijn pas rond een uur of 8/9 Open... Ze verkopen dan inderdaad wel verse oliebollen. Dat wordt dus gewoon eigen eten meenemen.

Thnx heb even op de website gekeken zijn om 8 uur open inderdaad.

Wou nog ff wat bestellen maar zie dat de prijzen zijn aangepast van de 100.000 klapper,thunderkings en de grondbloemen. Klopt dit?

Back
Bovenaan