Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt de Cruel Traction ook nog in de losse verkoop verkocht voor die prijs ? want wou gisteren een bestelling plaatsen maar alle tijden waren al bezet ( tijd waarop ik mijn andere bestellingen ophaal ).. heb Valk al een mail gestuurd of ik een extra bestelling kon plaatsen voor de Cruel Traction om die tegelijk met mijn andere bestelling op te halen , maar dit was niet mogelijk .
Zolang er maar geen dag tussen zit, of een verschil tussen ochtend en avond, zal dat vast geen probleem zijn. Als er teveel tijd tussenzit, dan is het simpelweg niet allemaal aanwezig, omdat de 'latere' helft dan mss nog in de bunkers ligt i.p.v. in de zaak.
Nee zit niet veel verschil tussen. volgens mij max 2 uur. ik moet echter een uur rijden. dus zou het wel makkelijk vinden als alles samengevoegd kan worden.
Jammer dat ze niet een verzamelbon kunnen maken. Zoals bij huisman vuurwerk. Ik heb inmiddels 7 lijsten bij valk![]()
Jeetje 7 lijsten. 3 of 4 snap ik nog wel bij valk maar 7!!. Je zal wel een hoop vuurwerk hebben
Hahaha als ze je thuis ziet komen weet ze genoeg denk ik.Heb de lijsten verstopt zodat me vrouwtje ze niet vind. Want dan is het huis te klein![]()
als die er zit dan zit die zeker nog dicht, twee jaar geleden stonden ze met broodjes en koffie bij Valk, dat was overigens afgelopen jaar niet zo.zit er een oliebollen kraam in de buurt? want moet er redelijk vroeg zijn, kan ik mooi verse oliebollen voor het ontbijt meenemen!
zit er een oliebollen kraam in de buurt? want moet er redelijk vroeg zijn, kan ik mooi verse oliebollen voor het ontbijt meenemen!
aan de overkant zit een bakker als je gelukt hebt zijn ze dan al open
hmm oke op maps zie ik alleen maar huizen tegenover
Brood en Banketbakkerij Ehrenhard check maar even.![]()
Knecht van de destijds bakker heeft de zaak overgenomen. Heet nu Lorkeers brood- en banketbakkerij.
Afijn, die zijn pas rond een uur of 8/9 Open... Ze verkopen dan inderdaad wel verse oliebollen. Dat wordt dus gewoon eigen eten meenemen.