Valk Vuurwerk Nijverdal

even vraagje aan Valk zelf: Op de site staan vaak prijzen die doorgestreept zijn, zoals bij de Valk TI thunder staat er 49,99 -> 24.99 Kosten dit soort producten tijdens de losse verkoopdagen dan de doorgestreepte prijs, of blijft de nieuwe prijs?

waar zie je de locatie op je afhaalbon staan? hoela heb jij :P

Vuurwerkperdoos bestellingen is aan de zijkant buiten (staan als het goed is ook mensen klaar om je te helpen)
Aan de zijkant heb je een deur naar binnen daar is de losse verkoop (is ook de moeite waard om even te kijken staan soms mooie outlet potten voor meeneemprijzen :wink: )
Aan de voorkant heb je een deur naar binnen waar je valk vuurwerk.nl bestellingen afhaalt.

zijn er hier mensen die wel eens bij het HAPPY HOUR van valk geweest de 31e? ben benieuwd of dit de moeite waard is.

Verhalen uit het verleden zijn positief. Je kan echt een IMG voor de helft van de prijs kopen. Men ging geloof ik in groepjes van 10 naar binnen en er was altijd voldoende.

Ik ben er zelf nooit geweest want das te ver en de tijd op de 31e te kort. Maar ben je in de buurt, zou ik zeker een poging wagen, al is het weer voor de beleving!!!

zijn er hier mensen die wel eens bij het HAPPY HOUR van valk geweest de 31e? ben benieuwd of dit de moeite waard is.

Nooit bij Valk, wel bij een andere winkel.
Als je niet als een van de eersten bent vind ik het niet waard om te wachten. De mensen die als eerste zijn hebben hun complete budget nog en kopen gelijk alle combiboxen en assortimenten op. Voor een paar losse cakes ga ik daar niet staan, heb je meer aan freak acties

Weet iemand hoe het zit met de ophaal dagen. Zijn er lange wachtrijen of loopt het wel door? Ivm ophalen andere bestellingen bij andere zaken.

Gr fexzy

Op VPD besteld:

1x Big 19 karton
1x Fairytails assortiment
1x Buurtassortiment XXL

Zojuist mijn laatste bestelling op de site van Valk zelf gedaan:

PLU Naam Aantal Prijs Subtotaal
155 PLATINUM BOX LTD 1 € 69,95 € 69,95
67 GRAVITY NIEUW TOPPER 1 € 29,95 € 29,95
122 HALLUCINATOR NIEUW 2 € 27,95 € 55,90
177 HARDSTYLE BOX NIEUW 1 € 189,00 € 189,00
154 SILVER BOX LTD NIEUW 1 € 59,95 € 59,95
124 COLOR CHANGE NIEUW 1 € 29,95 € 29,95
51 VALK TI THUNDER TOPPER 1 € 49,95 € 49,95
1024 CRUEL TRACTION 1 € 149,95 € 149,95
218 SCAR NIEUW 1 € 39,95 € 39,95
GRATIS 7 EVENT HORIZON Z-3 + BIG VALK 19 1 € 149,00 € 149,00
0 KORTING: EVENT HORIZON Z-3 + BIG VALK 19 1 € 149,00- € 149,00-
0 Actie PLATINUM BOX LTD 1 € 24,00- € 24,00-
0 Actie GRAVITY NIEUW TOPPER 1 € 0,00 € 0,00
0 Actie HALLUCINATOR NIEUW 2 € 4,00- € 8,00-
0 Actie HARDSTYLE BOX NIEUW 1 € 30,00- € 30,00-
0 Actie SILVER BOX LTD NIEUW 1 € 24,00- € 24,00-
0 Actie COLOR CHANGE NIEUW 1 € 5,00- € 5,00-
0 Actie VALK TI THUNDER TOPPER 1 € 25,00- € 25,00-
0 Actie CRUEL TRACTION 1 € 39,95- € 39,95-
0 Actie SCAR NIEUW 1 € 10,00- € 10,00-

Subtotaal € 420,33
BTW (21%) € 88,27
Totaal € 508,60

:D

Ook een aardige bestelling geplaatst bij Valk.
Big 19 zijn altijd 2 kartonnen van aanwezig. 1 voor senior om los weg te knallen, de ander gaan altijd allemaal aan elkaar doorgelont. Van 1 cake in i-shape naar 2 stuks in i-shape. Vervolgens 3 cakes in w-shape om af te sluiten met 6 stuks in w-shape.

Ideetje:
Ik vind de prijs specificatie op de website uitermate irritant. Je ziet altijd de adviesprijs en eronder een regel met de korting. Dat moet een stuk overzichtelijker kunnen :confused::idea:

Ik heb zelf meerdere bestellingen gedaan via zowel vpd als vuurwerkmania/ eigen site. Reva mail gestuurd met verzoek of alles samengevoegd kan worden. helaas geen reactie gehad. iemand enig idee of hier streng op word toegezien?

Ik heb zelf meerdere bestellingen gedaan via zowel vpd als vuurwerkmania/ eigen site. Reva mail gestuurd met verzoek of alles samengevoegd kan worden. helaas geen reactie gehad. iemand enig idee of hier streng op word toegezien?

je kon toch tijden kiezen?
over een kwartiertje/half uur verschil doen ze echt niet moeilijk.
en op de site staat dat het niet samengevoegd kan worden.

Wordt de Cruel Traction ook nog in de losse verkoop verkocht voor die prijs ? want wou gisteren een bestelling plaatsen maar alle tijden waren al bezet ( tijd waarop ik mijn andere bestellingen ophaal ).. heb Valk al een mail gestuurd of ik een extra bestelling kon plaatsen voor de Cruel Traction om die tegelijk met mijn andere bestelling op te halen , maar dit was niet mogelijk .

Wordt de Cruel Traction ook nog in de losse verkoop verkocht voor die prijs ? want wou gisteren een bestelling plaatsen maar alle tijden waren al bezet ( tijd waarop ik mijn andere bestellingen ophaal ).. heb Valk al een mail gestuurd of ik een extra bestelling kon plaatsen voor de Cruel Traction om die tegelijk met mijn andere bestelling op te halen , maar dit was niet mogelijk .

Er staat 'alleen in de voorverkoop te koop' dus ik denk het niet, je kunt ze ook bellen: 0548612990.

Zolang er maar geen dag tussen zit, of een verschil tussen ochtend en avond, zal dat vast geen probleem zijn. Als er teveel tijd tussenzit, dan is het simpelweg niet allemaal aanwezig, omdat de 'latere' helft dan mss nog in de bunkers ligt i.p.v. in de zaak.

Back
Bovenaan