Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuke actie per mail ontvangen, moest even nadenken over de actiecodes maar het is gelukt![]()
ik heb die mail niet gehad, terwijl ik al begin in het jaar een be
stelling geplaatst heb + een paar dagen geleden ook een bestelling heb gedaan.
en ik ben al jaren vaste klant.
heel apart.....
Wanneer heb je recht op deze kortingscodes? heb namelijk niets ontvangen... al wel jaren klant. Maar heb alleen dit jaar nog niets besteld... dus ligt t daar aan?
Echter was ik t wel van plan en dan zijn extra kortingen en acties altijd welkom.
hetzij voor een selectieve groep mensen
Dat is geen probleem, als ze iedereen een gelijkwaardige kans geven om ook daadwerkelijk in deze groep te komen. Dat is niet zo. Gaat nergens over.
Ik heb geen idee hoe iemand daar wel of niet bij in kan komen... Dus daarover kan ik niets zinnigs zeggen.
Even voor de duidelijkheid.
klanten die bij ons een bestelling hebben gedaan op vuurwerkperdoos 2015
Krijgen automatische een mail.
Bij iedere bestelling ontvang je een speciale actie code voor een weekaanbieding.
Deze weekaanbieding hebben wij extra scherp ingekocht.
Van deze artikelen zijn geen mega voorraden om deze op de site te zetten
En is er voor gekozen om het op deze manier te doen.
Dus voor de mensen die nog gaan bestellen deze zullen ook wekelijks een mail ontvangen.
Reva
Ik heb tweemaal een bestelling gedaan in de de actieshop die geopend was vanaf januari tot eind augustus. Ging in totaal toch om een fors een fors bedrag.
Nadat ik er vorige week al achter kwam dat ik daar duurder uit was dan op vuurwerkperdoos, de actieshop die pas deze maand openging, moet ik nu dus nog eens een bestelling plaatsen op vuurwerkperdoos om gebruik te maken van exclusieve acties?
Ik voel mij eerlijk gezegd een beetje in mijn hemd gezet.