Valk Vuurwerk Nijverdal

Dat zijn de nieuwe ZENA Artikelen die bij alle ZENA-dealers te koop zullen zijn. Filmpjes komen binnenkort online.

klopt. ben wel bij de demo in Best geweest... daar werden 4 losse Herlat cakes geschoten, deze hebben mij echt in positieve zin verrast! super kwaliteit. hopelijk geldt dat ook voor de boxen!

Prima zaak, en ook aardige/klantvriendelijke mensen, helaas was er een typ/spel fout bij een pot die ik wou maar ga er gewoon vanuit dat ik hier netjes mijn geld voor terug krijg:).

Laatst bewerkt:
Vanmiddag dacht ik 16x "Diamonds in Gold" besteld te hebben..Kijk ik net op hun site "Vuurwerkperdoos" en is er bij het desbetreffende product de tekst "4 stuks per doos" weggehaald..Dit houd voor mij dus in dat ik €100,00 betaald heb voor 4 potten, terwijl ik er vanuit ging en elk ander persoon ook dat het er 16 zouden wezen.
Ik heb hier geluk een prinscreen van gemaakt met die tekst er nog bij (Dus ik heb bewijs).
Ik hoop dus wel dat ik 16 x de Diamonds in Gold krijg..

Vorig jaar ben ik ook goed voor het lintje gehouden bij hun maar toen ging het om het product "Aftershock Rockets". Dik €60,00 aan die pijlen uitgegeven..En wat krijg ik bij het ophalen flut pijltjes die een slag groter waren als een babypijltje en de uitwerking was helemaal niks..
De afbeelding die hun gebruikt hadden bij die pijlen kwamen overeen als de oude vertrouwde aftershock rockets die ik kende, en die waren ongeveer een meter lang, goede dreun en leuke uitwerking..

Gast, wat denk je nou zelf? Dat je 16x de Diamonds in Gold a 44,75 ( 716,- totaal) voor 100 euro krijgt? Een winkelier staat gewoon in zijn recht om jou 4 exemplaren te leveren omdat jij had kunnen weten dat dit voor deze prijs niet zou kloppen. Ga er dus maar vanuit dat je niet die 16 exemplaren geleverd krijgt.

Wat je wel zou kunnen doen is je geld terug vragen.

Vanmiddag dacht ik 16x "Diamonds in Gold" besteld te hebben..Kijk ik net op hun site "Vuurwerkperdoos" en is er bij het desbetreffende product de tekst "4 stuks per doos" weggehaald..Dit houd voor mij dus in dat ik €100,00 betaald heb voor 4 potten, terwijl ik er vanuit ging en elk ander persoon ook dat het er 16 zouden wezen.
Ik heb hier geluk een prinscreen van gemaakt met die tekst er nog bij (Dus ik heb bewijs).
Ik hoop dus wel dat ik 16 x de Diamonds in Gold krijg..

Vorig jaar ben ik ook goed voor het lintje gehouden bij hun maar toen ging het om het product "Aftershock Rockets". Dik €60,00 aan die pijlen uitgegeven..En wat krijg ik bij het ophalen flut pijltjes die een slag groter waren als een babypijltje en de uitwerking was helemaal niks..
De afbeelding die hun gebruikt hadden bij die pijlen kwamen overeen als de oude vertrouwde aftershock rockets die ik kende, en die waren ongeveer een meter lang, goede dreun en leuke uitwerking..

Als ik jou was zou ik ergens anders bestellen dan, al dat onrecht dat jou is aangedaan :p

Ontopic: ziet er goed uit. Nu even rondneuzen!

Ligt het aan mij of is de Delicious Thunder nu per doos goedkoper dan ie vorige maand in de actieshop was?

In dat geval moet ik namelijk eventjes gaan mailen.

Back
Bovenaan