Valk Vuurwerk Nijverdal

Doosje besteld big 19.... moet wel eerlijk bekennen dat het minder interessant is dan voorgaande jaren.
Kan wellicht komen omdat ze geen Wolff dealer meer zijn.

ik heb die mail niet gehad, terwijl ik al begin in het jaar een be
stelling geplaatst heb + een paar dagen geleden ook een bestelling heb gedaan.
en ik ben al jaren vaste klant.
heel apart.....

Ik stuur je 'm door als je me even je emailadres stuurt per PB.
Vermoedelijk tegengehouden door je spamfilter.

Wanneer heb je recht op deze kortingscodes? heb namelijk niets ontvangen... al wel jaren klant. Maar heb alleen dit jaar nog niets besteld... dus ligt t daar aan?

Echter was ik t wel van plan en dan zijn extra kortingen en acties altijd welkom.

Wanneer heb je recht op deze kortingscodes? heb namelijk niets ontvangen... al wel jaren klant. Maar heb alleen dit jaar nog niets besteld... dus ligt t daar aan?

Echter was ik t wel van plan en dan zijn extra kortingen en acties altijd welkom.

Zelfde verhaal hier.
Is het brutaal om te vragen of ik die codes alsnog kan krijgen?

Precies zoals rene_vuurwerk al aangaf. Staat er duidelijk in de mail om de inhoud ervan voor je te houden. Ik vind het een compliment dat Valk vuurwerk probeert om een aantal producen voor leuke prijzen aan te bieden, hetzij voor een selectieve groep mensen en slecht een paar prodcuten. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, maar vind het erg jammer dat een aantal mensen het niet stil kunnen houden.

Overigens, bij een goede freak actie met laten we zeggen 25% korting op je gehele bestelling, valt veel meer te besparen als deze individuele actie.

Dat is geen probleem, als ze iedereen een gelijkwaardige kans geven om ook daadwerkelijk in deze groep te komen. Dat is niet zo. Gaat nergens over.

Ik heb geen idee hoe iemand daar wel of niet bij in kan komen... Dus daarover kan ik niets zinnigs zeggen.

Lijkt mij handiger dat iedereen die wat wil weten gewoon dit bij de bron moet vragen en niet aan elkaar, die weten het ook niet. Dus stop met vragen, zorg voor jezelf, mail, pm of bel als jij denk ergens recht op te hebben.

Even voor de duidelijkheid.

klanten die bij ons een bestelling hebben gedaan op vuurwerkperdoos 2015
Krijgen automatische een mail.
Bij iedere bestelling ontvang je een speciale actie code voor een weekaanbieding.
Deze weekaanbieding hebben wij extra scherp ingekocht.
Van deze artikelen zijn geen mega voorraden om deze op de site te zetten
En is er voor gekozen om het op deze manier te doen.
Dus voor de mensen die nog gaan bestellen deze zullen ook wekelijks een mail ontvangen.

Reva

Even voor de duidelijkheid.

klanten die bij ons een bestelling hebben gedaan op vuurwerkperdoos 2015
Krijgen automatische een mail.
Bij iedere bestelling ontvang je een speciale actie code voor een weekaanbieding.
Deze weekaanbieding hebben wij extra scherp ingekocht.
Van deze artikelen zijn geen mega voorraden om deze op de site te zetten
En is er voor gekozen om het op deze manier te doen.
Dus voor de mensen die nog gaan bestellen deze zullen ook wekelijks een mail ontvangen.

Reva

Ik heb tweemaal een bestelling gedaan in de de actieshop die geopend was vanaf januari tot eind augustus. Ging in totaal toch om een fors een fors bedrag.

Nadat ik er vorige week al achter kwam dat ik daar duurder uit was dan op vuurwerkperdoos, de actieshop die pas deze maand openging, moet ik nu dus nog eens een bestelling plaatsen op vuurwerkperdoos om gebruik te maken van exclusieve acties?

Ik voel mij eerlijk gezegd een beetje in mijn hemd gezet.

Ik heb tweemaal een bestelling gedaan in de de actieshop die geopend was vanaf januari tot eind augustus. Ging in totaal toch om een fors een fors bedrag.

Nadat ik er vorige week al achter kwam dat ik daar duurder uit was dan op vuurwerkperdoos, de actieshop die pas deze maand openging, moet ik nu dus nog eens een bestelling plaatsen op vuurwerkperdoos om gebruik te maken van exclusieve acties?

Ik voel mij eerlijk gezegd een beetje in mijn hemd gezet.

Precies hetzelfde aan deze kant!

Back
Bovenaan