Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik heb gebeld met rene en hij zei me dat er 2 x 6 verschillende cakes in zitten.
Ik heb zelf ook allemaal dezelfde nrs daarom heb ik even gebeld

Laten we er dan maar vanuit gaan dat het goed is. Al vind ik het nog wel erg vreemd allemaal. Want ik ben benieuwd hoe rene dit zo zeker weet.

Ik heb vorig jaar een keer een buurtassortiment gekocht waar 3 dezelfde cakes in zaten. Gewoon verkeerd ingepakt dus ... Kan voorkomen. Er waren er nog genoeg op voorraad volgens mij dus omruilen lijkt me geen probleem. Wel jammer van het rijden.

Vandaag voor de eerste keer bij Valk geweest,gewonnen karton big 19 opgehaald,mijn bestelde karton big19,buurtassortiment en panda cakes.Ook via de gewone webshop verschillende cakes gekocht.Alles was prima in orde en compleet.De jongen bij de kartonuitgifte wist niet dat Valk prijzen weggeeft,hij ging navraag doen en toen kreeg ik het gewonnen karton.Las verschillende ervaringen op het forum met Valk,maar ik kan alleen maar positief zijn.Had binnen een kwartier alles in de auto geladen,snelle en goede service. Vuurwerkcrew en Valk vuurwerk nogmaals dank voor de prijs.
,

Mensen leer eest eens lezen voordat er weer van alles dat al lang besproken is wordt herhaald.
Ik reageer even op de gestelde vragen hier omtrent de ES 3.0.

Er zou op de ES 3.0 een speciaal label komen voor het 80-jarig bestaan van Valk. Daarnaast zou de cake met een dubbele lont worden uitgevoerd. Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan en is er een partij ES uit 2012, zonder dubbele lont en zonder valk-etiket geleverd. Alle cake's hebben hierdoor de het etiket gekregen en zijn uitgevoerd met een enkele lont.

Ik heb naast deze ES 3.0 ook de Big19 en deze heeft precies dezelfde omschrijving op de etiketten staan. Namelijk; 761T-1/-2/-3/-4/-5/-6 ipv 761b.

Kortom het zullen ongetwijfeld de zelfde cakes/effecten als de Big 19 zijn, alleen zijn deze niet aan de buitenkant te onderscheiden van elkaar. Wanneer je ze gewoon 'weg' stookt is dit niet heel erg, maar wanneer je op effecten wilde selecteren zal dit erg lastig worden.

hoop hiermee wat duidelijkheid hebben gebracht.

Zo vandaag weer bij Valk geweest en kan niets anders zeggen dan top zaak! Gewoon hartstikke gastvrij en een top service. Er ontbrak het één en ander bij mijn bestelling maar dat was binnen een mum van tijd weer opgelost. Ben volgend jaar gewoon weer van de partij. Bedankt iedereen bij Valk en een fijne jaarwisseling toegewenst en tot volgend jaar!

3de jaar op rij naar de happy hour geweest. Dit jaar helaas iets later waardoor ik in het 2de groepje van 10 naar binnen mocht. Eenmaal binnen werd er gelijk gezegt dat er nog heel veel over was. Zelfs de grote event dozen die vorig jaar niet meer te krijgen waren.
Heb nog mee kunnen nemen:
-Immortal Gold
-Karton Big 19
-Karton Extreme salute 2.0
-Zena Revolution
-2x Event cake 2

Verder nog wat romeinse kaarsen en 300 shots matjes erbij.
Samen voor 390 euro!

Met de 6 elements en de 4 seasons die ik al thuis had (Die overigens ook nog in de happy hour beschikbaar waren maar ik zeker wou hebben) een super show gegeven.

Valk, super bedankt voor de service weer dit jaar en natuurlijk tot volgend jaar!

Hoe werkt dat happy hour precies daar? Per groepje van 10 naar binnen lees ik, en dan? Is alles gewoon vrij te kiezen, mits op voorraad, of pakken ze gewoon een setje samen en plakken er een leuke prijs op? Misschien wel iets voor komend jaar om toch maar heen te gaan :)

Ik kan jullie vertellen dat de happy hour bij Valk gekkenhuis is. Tenminste dit was voorgaande jaren zo. Het is er normaal al erg druk, maar dan is het niet normaal meer.

nu ben ik ook wel benieuwd naar wat info omtrent het happy hour.
Ik neem aan dat het van 16.00 tot 17.00 is?
Heeft u wellicht wat informatie over de drukte, en de wijze waarop korting gegeven wordt en over welk bedrag het kortingspercentage berekend wordt?
Wellicht de moeite waard volgend jaar langs te gaan.
Als ik uw lijstje zo lees heeft u daar een goede deal aan gedaan voor het genoemde bedrag

Valk weet mijn nu aardig te irriteren. Ik heb namelijk mijn bestelling daar nog voor oud en nieuw geannuleerd, maar heb het geld nog niet terug. Ik heb ze ondertussen 5x aan de lijn gehad, waarvan ze 2x hebben gezegd dat het geld eraan kwam. Nogsteeds wacht ik hier op. Ik vind Valk echt een topzaak (ben er vaker geweest), maar dit vind ik toch echt even een minpunt!

Valk weet mijn nu aardig te irriteren. Ik heb namelijk mijn bestelling daar nog voor oud en nieuw geannuleerd, maar heb het geld nog niet terug. Ik heb ze ondertussen 5x aan de lijn gehad, waarvan ze 2x hebben gezegd dat het geld eraan kwam. Nogsteeds wacht ik hier op. Ik vind Valk echt een topzaak (ben er vaker geweest), maar dit vind ik toch echt even een minpunt!

Ja dat is inderdaad erg irritant, en bijna ******ig af.

Donderdag op gesprek geweest bij Valk voor het seizoen 2014-2015.
Was een gezellig gesprek.

Ik denk dat het wel weer goed komt met de verkoop.

gr

Back
Bovenaan